Alweer nieuwe Fenna!!!!! |
Reageer | Pagina <123> |
Autheur | |
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb het op de machine gehad en dat ging heerlijk - uithalen van machinewerk is ook geen probleem omdat het ten slotte een machine is
Ik heb 5 bollen blauw liggen en die schreeuwen echt om aandacht, maar ik ben nog even aan het denken.
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
heeft Fenna de zelfde constructie als die nieuwe van de action ?
|
|
oant Sjen
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb er wel wat van gekocht maar nog niets meegemaakt.lijkt mij wel,ziet er hetzelfde uit. ik werd er in iedergeval hebberig van!
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
maar 1 oplossing, engeline heeft de twee, als engeline van die twee een stukske breekt/trekt weet bloem of het even sterk is of niet.
En of bloem dan nog moet smachten naar een levering in een wibra dichtbij huis of niet. En wij allemaal ineens of we de action moeten bestormen of niet. |
|
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nou Bep.heb net staan trekken,aan de actionfenna,het is beide even sterk. |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
bedankt engeline, kan ik alleen nog maar staan twijfelen over de kleur in de action.
|
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Soms heeft Action maar zo weinig van één kleur, net als Xenos. Net genoeg voor poppenkleren, maar niet voor mijn maat.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben vandaag in Deventer bij de Wibra geweest . en wat denken jullie ??????? geen Fenna
|
|
oant Sjen
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
bloem, dit is om een komische reeks van te maken :
Waar is Fenna? of De zoektocht naar Fenna. of Mijn perikelen met Fenna. |
|
|
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
volgens mij is het nergens . nou uh ja wel op mp maar dat is te duur
|
|
oant Sjen
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
aan woekerprijzen kunt ge alles kopen, maar dat zijn maffiapraktijken.
|
|
|
|
cormout
Hobbywonder Lid sinds: 08 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 734 |
Post Options
Thanks(0)
|
bij de Action niets te zien. :(
of begrijp ik het verkeerd en is het een heel ander soort draad dan die van de wibra. het kleurverloop van de gemeleerde actionbolletjes gaat veel sneller................ groetjes Cormout |
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
Als er een doos is die toevallig nr 86082 grijs roze ergens ziet of heeft 10 bollen heb ik nodig . koop het aub Voor mij.. ik neem het over voor de gewone prijs + verz kosten natuurlijk
|
|
oant Sjen
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
de winkel is nu toe, maar als het maandag niet regent, fiets ik wel efkes om te zien of er is.
|
|
|
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ben je in Deventer Centrum geweest Bloem of deventer Oost (bij sportcentrum De Scheg?). In Deventer Oost heb ik nog nooit naast Fenna gevist.
Als ik daar binnenkort eens in de buurt ben zal ik kijken of ik die mooie grijs/roze kleur voor je kan vinden. |
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
wat lief bep en Cath. alvast bedankt.
[QUOTE=C4th] Ben je in Deventer Centrum geweest Bloem of deventer Oost (bij sportcentrum De Scheg?). In Deventer Oost heb ik nog nooit naast Fenna gevist. Als ik daar binnenkort eens in de buurt ben zal ik kijken of ik die mooie grijs/roze kleur voor je kan vinden. geen idee waar we geweest zijn . we reden over het spoor richting de nieuwbouw .en aan de rechterkant was een groot winkel centrum. waar ik vanaf de weg Wibra zag staan. we hebben een grote bus .maar er was genoeg ruimte op het parkeer terrein gelukkig.Ik helemaal blij want meestal kun je de bus niet kwijt en ver lopen lukt niet ,dus alles zat mee . behalve Fenna. |
|
oant Sjen
|
|
C4th
Post Options
Thanks(0)
|
Uit een deel van je beschrijving zou ik haast denken dat je Deventer Oost (Colmschate) inderdaad bereikt hebt, uit een ander deel van je omschrijving helemaal niet (we reden over het spoor?? Je komt onder een grote spoorbrug door).
Nu moet ik ook eerlijk zeggen dat ik absoluut niet weet waar de Wibra in Deventer zelf zit, moet ik misschien eens opzoeken) |
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb het even op Google Earth opgezocht .
het was de Flora 251-257 7422 LP Deventer. |
|
oant Sjen
|
|
C4th
Post Options
Thanks(0)
|
Was ik al bang voor. Dat is de Wibra waar ik meestal wel bij scoor.
Ik hou mijn ogen echter open voor als ik binnenkort eens in Nijverdal of Rijssen ben. |
|
Reageer | Pagina <123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |