Amigurumi & mini's |
Reageer |
Autheur | |
zazia
Hobbyguru Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 09 Juli 2013 om 14:27 |
Heeft iemand deze al (van Tessa van Riet-Ernst )? Ik heb ergens dit plaatje gevonden waar bij stond dat dit alle patroontjes waren.
|
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23670 |
Post Options
Thanks(0)
|
Onze bieb heeft hem nog niet. Ik hoop dat ze het aanschaffen, ik zie wel iets in die visjes.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk dat het een vrij nieuw boekje is. Kwam hem van de week ook tegen op een blog, eerder ook nog nooit van gehoord.
|
|
Cully
Post Options
Thanks(0)
|
Bij onze bieb, moet je vaak een jaar wachten. Ik heb ondertussen wel deze visjes voor je: |
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
hij staat bij echtstudio te koop dit boekje zag ik net
|
|
Cully
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zag hem ook staan Cozz. Met de vermelding dat 13 jul de schrijfster komt signeren, klinkt dus errug nieuw !!
En een gratis patroontje. Even naar beneden scrollen tot je de pdf ziet.
|
|
kersepit
Groupie Lid sinds: 09 Februari 2013 Status: Offline Points: 44 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb hem, hij is ontzettend leuk! De patroontjes zijn erg klein, waardoor het supersnel af is.
Er is ook een filmpje van waar een aantal ontwerpen voorbij komen: http://www.youtube.com/watch?v=FnsUhUxtPVU
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23670 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nog bedankt voor de tip over de visjes.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb m ook, de hele kleine vind ik te klein' haaknd1.5. De andere zijn op 2.5. Idd kleine werkjes, voor restjes of ff tussendoor, heb net de flamingo af en de muis,visjes en octopus staan hoog op mn wil ik maken lijst!
Wat zou er gebeuren als je die kleine met 2.5 haakt, krijg je dan monstertjes of gewoon grotere? Als je hier op de bieb wacht duurt t jaren |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |