Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Amigurumi zeepaardje

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Leentje13 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 14 April 2015
Locatie: Almelo
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leentje13 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Amigurumi zeepaardje
    Posted: 21 April 2015 om 15:04
Hallo allemaal,

Ik ben op pinterest dit leuke zeepaardje tegengekomen die ik heel graag voor mijn broer wil maken. 
https://www.pinterest.com/pin/116530709078557781/

Hij is namelijk in verwachting van een zoontje en ze hebben "de zee" als thema voor de babykamer.

Ik kan alleen nergens het patroon vinden.

Heeft iemand misschien een soortgelijk patroon of nog mooier dit precieze patroon?

I really hope sooo!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2015 om 15:19
http://www.ravelry.com/patterns/library/charly-seahorse
hier is het patroon te koop.

Als je de hartelijk welkom leest in de rubriek 'even voorstellen' dan zie je dat het niet mag gedeeld worden vermits het een kooppatroon is.



http://www.crochetpatterncentral.com/directory/sea_creatures.php
hier vind je patronen voor zeecreaturen w.o. ook een zeepaardje
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2015 om 21:56
Een beetje zelf googelen zou geen kwaad kunnen.
Ik heb het patroon voor je gevonden.

http://mygurumi.blogspot.nl/2008/09/charly-seahorse-pattern.html
Back to Top
Leentje13 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 14 April 2015
Locatie: Almelo
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leentje13 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2015 om 22:03
Ik heb zelf heel Google afgezocht maar is dus inderdaad over 6,50 dollar. En dat geld heb ik niet.
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 2937
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 April 2015 om 08:54
Tja dat heb je soms en dan doe ik sparen ervoor!
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 April 2015 om 10:28
Niet over 6,50 dollar, maar precies 6,50 dollar! (met de huidige wisselkoers 6,05 Eurie)
Als ik een patroon zie van iets dat ik graag wil maken en het kost geld... jammer dan, dan betaal ik ervoor.
Voor niets gaat de zon op. De ontwerper heeft er ook (vaak veel) tijd inzitten. Dus ofwel je probeert zelf een zeepaardje te maken, een ander patroon te vinden of je investeert erin.

Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3043
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 April 2015 om 10:31
Hoi Leentje, even voorstellen zou wel leuk zijn en tja, soms zijn er patronen waar je voor moet betalen. Anders is google of ravelry/pinterest etc. wel een goede oplossing.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 April 2015 om 11:14
Vreemd !!

Een grotere digabeet dan ik bestaat denk ik niet ,maar even bij google langs gaan lukt nog wel .

Daar kom ik bij freppi.com een GRATIS patroon van een zeepaardje tegen . Wel is waar in het engels ( maar daar zijn vertaalschema's voor )en misschien niet zo mooi als die op pinterest maar toch een zeepaardje
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 April 2015 om 11:18
Er bestaat ook een haakboekje van zeedieren, ik denk van Libero.

75 schelpen, vissen en andere zeedieren. Het staat op Marktplaats.

Het verbaast me altijd een beetje, dat mensen internet en een computer hebben, een hobby hebben, waar je wol, naalden etc voor moet kopen, en dan beweren geen geld te hebben.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 April 2015 om 11:57
En dan is er ook nog de bieb . Gratis toegang Je hoeft GEEN lid te zijn . Desnoods schrijf je een patroontje over
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 April 2015 om 12:50
Of je zet het op de foto, als je weet, hoe dat moet op je mobieltje. Ik ben daar nog niet achter.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 April 2015 om 13:12
dan moet die(mobieltje) wel een foto kunnen pakken , mijn gsm is nog een prehistorisch geval. Bellen en smsen dat is alles dat die kan.
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 April 2015 om 13:50
Christel Krukkert heeft hem ook in een boekje staan.


inderdaad ook vast te leen bij de bieb
http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 April 2015 om 14:26
Ik kan ook geen foto's maken met mijn mobiel Beb al is hij is nog vrij nieuw ,maar die van mij heeft een SOS knop en nu durf ik weer in de duinen te gaan wandelen . Ik heb een klein digitaal fototoestelletje wat prima werkt .
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 April 2015 om 17:21
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 April 2015 om 18:44
Originally posted by bep bep wrote:

dan moet die(mobieltje) wel een foto kunnen pakken , mijn gsm is nog een prehistorisch geval. Bellen en smsen dat is alles dat die kan.


Dan sms je het patroon toch gewoon door Tongue
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 April 2015 om 18:50

Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 April 2015 om 21:53
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:


Het verbaast me altijd een beetje, dat mensen internet en een computer hebben, een hobby hebben, waar je wol, naalden etc voor moet kopen, en dan beweren geen geld te hebben.

Dat geld is opgegaan aan internet, een computer, wol, naalden etc etc LOL
maar alle gekheid op een stokje, gelukkig kunnen we nog steeds niet bij elkaar in de portemonaie kijkenWink
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
stekelbakske View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 11 Januari 2015
Locatie: Belgiƫ
Status: Offline
Points: 88
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer stekelbakske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2015 om 15:04
Ik heb jou een bericht gestuurd!
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2015 om 17:09
Ik vind het altijd grappig als mensen hier neerzetten dat ze iemand een PB gestuurd hebben. Doorgaans is dat het eerste dat omhoog ploept als je de site van het hobbyforum op gaan, dus ze zullen die PB al gelezen hebben voordat ze dit bericht hier op het forum lezen :)
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.641 seconden.
Lang Yarns