|
Reageer ![]() |
Autheur | |
amilyne ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 06 November 2010 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 3 |
![]() Posted: 06 November 2010 om 18:13 |
hoihoi
net nieuw en natuurlijk al vragen he :) maar ik ben op zoek naar leuke amigurumi-patronen en vraag me ook af waar ik katoengaren zou kunnen vinden in genoeg verschillende kleurtjes? ik heb namelijk niet zo'n breigekke oma die op zolder een schatkist aan plotjes wol heeft :(:(:( |
|
er is al genoeg elektronica! lang leve handenarbeid :)
|
|
![]() |
|
inge.v ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2268 |
![]() |
Als je gratis amigurumi patroontjes intypt op google kan je al heel wat vinden. En als je naar iets specifieks op zoek bent ben ik zeker dat er wel een hobbydoosje is die je wil helpen.
Ik gebruik veel katoen van Phildar of catania van Schachenmayr welk je in veel handwerkwinkels in België kan vinden. Weet natuurlijk niet van welke regio je bent. |
|
![]() |
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
![]() |
inderdaad via google is veel te vinden aan patroontjes als je aangeeft wat je leuk vind qua thema dan kan ik voor je kijken wat ik heb ik haal catania katoen bij de wolwinkel in gennep Voor naald 2 catania Fine en naald 3 catania bij de wibra verkopen ze ook katoen (meta name de zomer) maar dat splijt een beetje (mijn mening) soms bij de aldi maar ik ben altijd te laat haha Via internet kan je natuurlijk ook bestellen succes ermee ik wilde je al iets sturen maar jou email staat niet in profiel vermeld |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
![]() |
als je een beetje engels kunt dan kunt op www.ravalry.com
ook hele leuke gratis dingen vinden. je moet je daar lid maken maar dat is gratis. het kan wel een week duren voor je aanvraag erdoor is. maar je kunt al wel op de site kijken. ik heb wel wat patroontjes voor je maar je mailadres niet. |
|
![]() |
|
![]() |
|
creavon ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 12 Oktober 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 97 |
![]() |
Ik heb zelf in de loop van de laatste maanden een leuke ollectie kleurtjes verzameld. Gewoon af en toe een knotje. En opletten....veel handwerkwinkels hebben een mand met materiaal dat uit de collectie gaat. zo heb ik van de week weer 5 knotten gescoord voor 99 ct per stuk.
|
|
![]() |
|
amilyne ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 06 November 2010 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 3 |
![]() |
hey iedereen, thanks voor al die tips!!!
Mijn dochtertje heeft zonet haar eerste knuffeltjes ontdekt (ze was op logeerpartij bij oma) en ze is er helemaal weg van!!! Het schildpadje en het eitje dat ik gehaakt had voor haar hebben al een hele rondleiding gekregen hier in huis :) leukleukleuk.. |
|
er is al genoeg elektronica! lang leve handenarbeid :)
|
|
![]() |
|
xAnnemiekx ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 07 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 684 |
![]() |
www.ravelry.com is een erg handige site met gratis patronen. En wat ik leuk vind zijn de verschillende fora waar je lid van kan worden. De ami's van Christel Krukkert zijn ook erg leuk, maar die moet je kopen. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |