Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenami-toy-drop

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2010 om 18:02
Dat vind ik ook een grappig idee, van die boekenkast!
Back to Top
lucske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2010 om 18:17
hier hebben we wel een bibliotheek aar geen gratis boekenkast, mss een idee om via de zusters in het ziekenhuis deze zo rond te delen, hier werken nog enkele zusters op de ziekenafdelingen bij de kinderen , een berichtje terug ervan hoeft niet, maar ik denk dat het nog zo leuk is voor de maker van de knuffels ook als men weet hoe tevreden de kinderen ermee zijn.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2010 om 23:09
Het idee is dat je een onbekende blij maakt met een mooi knuffelbeestje. Via deze hyves club is het meer dat er dan een gezamelijke datum wordt afgesproken voor een drop, dus dan zijn er in ene meerdere beestjes in Nederland te vinden, waar dan ook.
Sommige hangen het op een treinstation voor de mensen die altijd maar moeten wachten op hun vertraagde trein.
Anderen op een fietsenstalling, aan een boom in een park. Noem maar op. Het is ook niet echt zo dat het bedoeld is voor kinderen. Het is bedoelt om iemand een glimlach op het gezicht te geven. Ik denk dat het dan niet uitmaakt of het een kind of volwassene is . Ik heb bv deze zaterdag 2 vriendinnen een dikbuikje kado gedaan en de lach op hun gezicht is mij zo dierbaar. Iets kleins kan een hart verlichten
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2010 om 09:20
@Prideke: ik had het niet beter kunnen zeggen .
Back to Top
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2010 om 11:58

Hoi Simone,

Ja dat kan ik me goed voorstellen, maar ik denk ook dat het voor een kind wel extra speciaal is. Vroeger wist ik precies van al mijn knuffeltjes waar ze vandaan kwamen en van wie ik ze gekregen had. Voor een volwassene is het goed te bevatten waarom die knuffel daar hangt etc., maar ik denk dat het voor een kind toch wonderbaarlijker is om een knuffelbeest aan een boom te zien hangen, zomaar om mee te nemen.

Back to Top
lucske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2010 om 13:24
het is een beetje zoals een sinterklaaskadootje op een gewone dag, een volwassene reageert misschien met een simpel lachje, maar een kind heeft heel andere uitspattingen wanneer ze zoiets vinden en dat vind ik nou juist het leuke eraan. Enkel jammer dat we hun gezichtje niet zien, dat spreekt soms boekdelen die niet verwoord kunnen worden.
Back to Top
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2010 om 13:40
Ja! Maar als je het zelf zou geven is het hele avontuur eraf.. Zo'n beest is natuurlijk duizend maal spannender als het tussen de boeken in de bieb staat. Ik weet nog wel dat mijn vader vroeger altijd heel ver fietste op zijn racefiets, en heel soms vond ie onderweg dan een knuffelbeestje, vast van een kindje dat achterop de fiets had gezeten bij zijn of haar ouders en het per ongeluk had laten vallen. Geen doen om dat in het Drenthse landschap weer bij de eigenaar terug te brengen, een onmogelijke taak. Mama waste het knuffeltje dan voor me uit, en daarna mocht ie bij mij in bed, want oh zo zielig, dat arme knuffeltje dat vast nu heel verdrietig was. Die wou ik graag troosten.  Extra speciale knuffeltjes.

Zodra mijn werk + deken klaar is, zal ik er een haken. Ik vond dat boeken 'loslaten' ook al zo leuk, bookcrossing ofzoiets. En vroeger liet ik weleens iets achter in de trein. En ik denk dat dat mooie dingen zijn, dat ze ook wel terecht komen bij de juiste persoon. Zoals het achterlaten van een oude bijbel. Ik denk dat degene die er niets mee heeft hem laat liggen, en dat er misschien iemand is die hem net nodig heeft, toch heel blij is met dat 'teken'. Zo denk ik dat het altijd wel bij de juiste terecht komt.. Wie niets heeft met zo'n knuffel, laat hem vast hangen voor de volgende. , en wie hem wel meeneemt, kent vast iemand die hij of zij er heel blij mee kan maken (of is er zelf heel blij mee).
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns