Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Anchor borduurgaren

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
J.S. View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 16 Mei 2017
Status: Offline
Points: 45
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer J.S. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Anchor borduurgaren
    Posted: 15 Januari 2019 om 20:31
Hallo alllemaal,

Ik ben op zoek naar anchor borduurgaren in Friesland.
De hobbydoos heeft het, maar niet alle kleuren.
Weet iemand een verkooppunt hier in het noorden?

Groet, Janet
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2019 om 11:44
Staat er op de labeltjes geen internetadres zodat je het daar op kunt zoeken ?
Back to Top
J.S. View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 16 Mei 2017
Status: Offline
Points: 45
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer J.S. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2019 om 12:26
Het pakket is vervaardigt in een oostblokland. Ik heb al de winkel gebeld die het pakket aan mij verkocht heeft maar ze kunnen me niet helpen.
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2019 om 12:57
Ik zou gewoon eens google gaan gebruiken, die "weet" meestal wel raad. En mocht er een borduurzaak etc. bij jou in de buurt zitten dan kun je altijd navraag doen over anchor garen. Succes!
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2019 om 14:21

Nergens een internetadres ? Met de streepjescode kun je soms ook ergens komen, maar waarschijnlijk is het een onbekend handelshuis dat hier

de import verzorgt ?
Back to Top
J.S. View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 16 Mei 2017
Status: Offline
Points: 45
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer J.S. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2019 om 14:58
Ik krijg te horen dat ze de nummers niet vrij geven, jammer genoeg. Daarom zoek ik hier in de buurt een winkel die anchor verkoopt zodat ik met mn garen daarheen kan gaan om de juiste kleur erbij te vinden.
Nu heb ik vanmorgen een winkel gevonden die het verkoopt, alleen zij zeggen dat ik echt met de nummers moet komen, ze hebben alles in laden doorelkaar.

Ik zoek gewoon verder. Bedankt voor het mee denken.

Groet, Janet
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2019 om 15:20
https://www.garenenzo.nl/c-1511385/conversietabel-anchor-venus/



http://foromanualidades.facilisimo.com/foros/punto-de-cruz/tabla-conversion-hilos-dmc-anchor_396801.html





misschien kunt ge hier al verder mee en nummerkes zoeken.

De 2de link moet ge efkes scrollen en dan komen de kleurenkaarten met nummerkes dacht ik.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2019 om 15:21
Nou kijk eens hier . . . het kostte wat moeite maar dit is de site van de producent.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2019 om 15:22
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2019 om 15:22
En ze hebben daar dus ook digitale kleuren kaarten !!! Bij de producten . . .
Back to Top
J.S. View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 16 Mei 2017
Status: Offline
Points: 45
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer J.S. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2019 om 18:47
Bedankt voor het meedenken, maar ik heb geen nummers, ik moet zelf met het garen wat ik nog heb de juiste kleur erbij zoeken. Dat is lastig met een website
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2019 om 19:42
Je kunt ze vragen stellen, maar ze hebben ook alle kleuren uitgelijst met nummer op de site staan. Dan heb je in ieder geval een
idee welke kleur je ongeveer moet hebben. Ga maar eens kijken - de vakjes met kleuren zijn groter dan die op de welbekende dmc kleurenkaarten.
En je kunt b.v. ook alle verkooppunten in Nederland opvragen . . . vragen staat vrij
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2019 om 20:25
Vanaf je scherm een kleur bepalen is heel verraderlijk. Dat komt zelden overeen. Hier in Almere heb ik wel eens garen gekocht en dan was daar een enorme keus. Allemaal keurig op volgorde in een draairek.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2019 om 13:03
Er staan op internet ook omreken tabellen van DMC naar Anchor en andersom .

Anders zou ik aanbieden een middagje in die winkel te gaan zitten met m,n borduurwerk en rustig zelf de kleuren te zoeken . Als tegenprestatie ligt alles dan netjes op volgorde .
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns