Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

And....Action...

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: And....Action...
    Posted: 29 Januari 2014 om 10:16
Ik zag die haakboeken ook weer liggen. Die komen telkens terug.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3618
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2014 om 10:15
ik heb bij ons alleen hele grote knopen met 10 stuks in een zakje
of zakjes met alleen hele kleine knoopjes
maar de gemengde zakje van verschillende grote die waren er niet
heel jammer

groet nia
Back to Top
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2089
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2014 om 10:08
pffffffffffffff ik heb 2 zakjes knopen. Ze hadden nu zoveel keus dat het gewoon moeilijk werd.LOL



De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2014 om 17:03
Mocht ik nog in de Action komen deze week en ik zie knopen, koop ik ze gewoon weer. Voor de liefhebber. Het zakje weegt 175 gram, stond erop. Dat is 4 x de kop van de koning. Tot 250 gram; tot 500 gram 1 kop meer. Hoofd bedoel ik, hoofd, help straks kijkt de CIA mee en waarschuwt de BVD. Mag ik zakjes plakken vanwege majesteitsschennis. Zakjes knopen?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2089
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2014 om 16:36
aaahhh grrrrrrrrrrrrrrrrr  CryAngry en toen waren de knoopjes op 


De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2014 om 14:52
Als ik ooit bij mijn moeder alle knopen op moet ruimen weet ik in ieder geval waar ik er mee terecht kan . . . gewoon meenemen naar een hobbydoosdag.LOL
Back to Top
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2089
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2014 om 13:07
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik zag zakjes knopen liggen, grote en kleine door elkaar in diverse kleuren, 175 gram, teveel om te tellen, voor € 1,59. Ik heb twee zakjes gekocht, eerlijk delen met een hobbyvriendin. Ze hadden ook zogenaamd Bonbongaren met 8 glimbolletjes á € 1,99, daarvan heb ik vier zakjes gekocht, 2 lichte en 2 donkere, ook om te delen.

Nee Magtelt niet vertellen, ik wil niet naar de Action. Ik ben ook gek op knopen. Denk dat ik zo toch maar even ga. LOLLOLLOL

made by me knopenmix ca.175g div.var


De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2014 om 12:19
Ja, als je bij Action, Euroland of Xenos leuke frutsels of mooie wol ziet, moet je wel kopen, want als je het een dagje uitstelt, is het op. En later kun je gaan denken waar je het voor kunt gebruiken. Ik sloop versleten kleding ook helemaal, ringetjes, knopen, gespen, gewoon voor het geval ik iets met die dingen wil gaan doen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2013
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1294
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2014 om 10:44
Ja Carla, voor mij heel herkenbaar, heb er een kast vol van ( geen knopen maar andere frutsels), aan de andere kant ook weer handig als je spontaan een idee krijgt en je kunt er gelijk aan beginnen
Back to Top
carlaevelien View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 10 Januari 2014
Status: Offline
Points: 138
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carlaevelien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2014 om 10:27
Ik heb pas geleden bij de Action een zakje gekocht met grote felgekleurde knopen. Ken je dat, dat je het ziet liggen, en nog niet weet waarvoor je het gaat gebruiken? Maar dat je wel weet dat je het gewoon MOET hebben? Dat had ik dus met die knopen. En inmiddels heb ik al wat leuke dingen ermee gemaakt.
http://facebook.com/kwartetstoptalking.nl
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2014 om 16:39
op de site van de action onder 100nieuwste dingen of zoiets, staan de knopen op de foto
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 2937
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2014 om 15:21
Ik ben al een paar keer wezen kijken, zit er vlakbij mij eentje dus 
maar ze hebben ze gewoon niet telkens
Jammer maar helaas, ik kijk dan bij marktplaats meestal
daar zit ook iemand die leuke knoopjes verkoopt
of bij de xenos bijvoorbeeld hihi 
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Maart 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2014 om 14:30
Bedankt magtelt,ik kijk morgen eerst hier wel even,er zitten 4actions in de omtrek,dus dat moet lukken
Groetjes jenny
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2014 om 11:54
Het is jammer dat ik een stuk moet rijden voor de action.
Maar nog even.... en dan komt er ook eentje in alphen :)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2014 om 11:31
Ik wil ook wel voor je kijken. Zo'n zak van Action of die paar kleine van Voordeelboekwinkel kan ik leegschudden in een A4 plastic zak en dan in een envelop, dan kan het zaakje door de brievenbus. Action had een melange van rood, roze, lila paars en donkerrood of geel/roze/blauw en groen. Voordeel had mengsels rood/roze, groen, blauw en bruin/beige.

Soms voel ik me net oom Dagobert, alleen heb ik geen geld om in rond te wentelen en te baden, maar wol en knopen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Maart 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2014 om 11:24
Oke magtelt bedankt,ga ik morgen even kijken
Groetjes jenny
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2014 om 10:00
Ik kreeg de foto niet vergroot. Maar kijk eens in de Voordeelboekhandel, daar hadden ze een tijdje terug zakjes in een paar kleuren met grotere (maatje bloes) en kleinere (poppenbloes) door elkaar. Euroland had vroeger miniknoopjes voor kaartenmaken, dus die lagen op een andere plaats dan de brei- en naaiartikelen.

Volgens mij waren ze net binnen bij Action, anders waren ze al op geweest.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Maart 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2014 om 09:26

Ik zoek dit soort knoopjes,maar zie ze hier ook niet bij de action.
Ik wil deze graag een keer maken
Groetjes jenny
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 2937
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2014 om 00:36
Ik ga hier in kerkrade telkens kijken en snuffelen bij onze action. En nooit liggen er knopen, wordt er looney tune van. 
Heb nu houten knoopjes gevonden bij xenos. Jammm 

Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3618
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 21:49
dank je wel voor de info ik ben gek op knopen
ga maandag even kijken

met vriendelijke groet nia
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns