Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Andere creativiteit.

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 19:13
hoi,
heel veel succes met je boek!
Back to Top
vivke1959 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vivke1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 14:23
elientje, heel veel succes met je gedichtenbundel
je bent een fijne vrouw en ik wens je heel veel goeds
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 15:24
LEUK !!!

ik wil als je een fotootje hebt best een melding maken op mijn blog!!
laat maar weten
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 19:54
Eline,
wat leuk en van harte GEFELICITEERD. Hou ons op de hoogte. Spannend hoor.
Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tikoes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2012 om 20:23
Bedankt fijne vrouwen voor jullie lieve berichtjes

Vandaag heb ik foto's laten maken in de buurt voor op de achterkant. Er komt een klein fotootje op te staan met een korte beschrijving van mezelf en van de bundel. Voor de cover heb ik volgende week maandag een afspraak met een kleurrijke kunstenaar. De mailinglijst vordert, het contract wordt goed doorgenomen, en tussendoor neem i kde tijd om te haken, poetsen, wandelen met mijn amazone-dames, met de ezel wandelen van de kinderboerderij, lekker niets doen en genieten.
Back to Top
Boris View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Boris Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 14:01
Wat supergaaf, die andere creativiteit! Knap als je kan dichten.
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 14:38
leuk zeg  is erg interessant  ik vind dichten ook erg leuk om te doen maar  mijn gedichten zijn denk ik niet goed genoeg om uit te geven. 

Hoe en waar  kom je aan de uitgever trouwens??
Ik loop ook  nog steeds met een idee voor een boek over   iets van het leven in een verpleeghuis ofzo. ik heb daar  jaren in gewerkt en heb er heel wat meegemaakt. en veel mensen weten niet  hoe het er daar aan toegaat. 
Maar doe er niks mee omdat ik niet weet waar ik wezen moet en wat  wel en niet kan enzo.

Nou ja in ieder geval heel veel succes met  je bundel.

Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tikoes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2012 om 21:15
Originally posted by Leonie_y Leonie_y wrote:

Gefeliciteerd. Klinkt goed zeg. Ik blijf het volgen want dat boek over dat herseninfarct spreekt me ook aan

Als je met de auteur in contact wil komen, mail me maar, dan stuur ik je mail door. Kan je zelf in contact met haar komen.
Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tikoes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2012 om 21:15
Originally posted by macheri macheri wrote:

leuk zeg  is erg interessant  ik vind dichten ook erg leuk om te doen maar  mijn gedichten zijn denk ik niet goed genoeg om uit te geven. 

Hoe en waar  kom je aan de uitgever trouwens??
Ik loop ook  nog steeds met een idee voor een boek over   iets van het leven in een verpleeghuis ofzo. ik heb daar  jaren in gewerkt en heb er heel wat meegemaakt. en veel mensen weten niet  hoe het er daar aan toegaat. 
Maar doe er niks mee omdat ik niet weet waar ik wezen moet en wat  wel en niet kan enzo.

Nou ja in ieder geval heel veel succes met  je bundel.

Kijk maar eens op de site van Boekscout
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2012 om 22:01
Wat ontzettend leuk! Wat stoer een boekje van jezelf. Geniet er maar van. Is het niet net of er weer wat geboren wordt?
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tikoes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2012 om 09:18
Klopt helemaal. Een super lange draagtijd gehad en nu op weg naar de buitenwereld
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns