Andere hobby |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zucht
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
is wel geinig en waarschijnlijk ook een gepriegel met al die kleine ledemaatjes.
|
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Welnee, met dikke wol en maatje 6 of 7 breinaalden is het een stuk makkelijker.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Stramien
Hobbyguru Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Post Options
Thanks(0)
|
En nu maar hopen dat ze geen steken laten vallen
|
|
december2011
|
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik moest gelijk hieraan denken; liedje van Brigitte Kaandorp
't Was in jouw bolide
Dat het eindelijk geschiedde O in mijn dromen Had jij mij al zo vaak genomen Maar in jouw bolide Mocht het eindelijk geschieden Het viel wat tegen Maar het was toch heel fijn 't Was een geweldige ervaring Al was je auto iets te klein Voor zo een tomeloze paring Ik heb nog altijd heel veel pijn Mijn neus zat klem tegen de ruiten Mijn arm hing uit de kom De kramp schoot spontaan in mijn kuiten Terwijl jij riep: ik kom |
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Geweldig dit... Jammer dat het geen haken is.
Ben trouwens benieuwd hoe eeh... gedetailleerd het patroon is |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zoals zo'n elandenkop voor aan de wand en een kopieerapparaat, een kip, een strohoed enz. enz. Ik vind een van die mannetjes net Arne of Carlos van die breiboeken
Tis ook wel een leuk bladerboek voor mijn oude moedertje, als ze dan weer zeurend op de bank zit kan ze dat eens gaan bekijken
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik dacht dat de folder van vorige week over Valentijn ging, maar die van deze week heeft hartjes enzo. Ook Phildar breikatoen voor € 2,-. Hallo Euroland, dat is het bij jullie altijd al. En haakboekjes met minihaken, speelgoed, beestjes.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |