Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Angora -> monsterlijke praktijken

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2013
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 438
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2013 om 20:34
ja ik zag het ook, geweldig nieuws, echt heel goed nieuws
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 2937
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2013 om 22:59
Originally posted by rosaa rosaa wrote:

ja maar dan kan je het wel humaan doden en niet levend in een pan met heet water gooien, je kan het van te voren doden, verbrand je maar is aan heet water dan jodel je ook, tuurlijk moeten we eten en natuurlijk dood een dier een ander dier om te eten, maar wij kunnen nadenken en invoelen wanneer iets of iemand lijdt, een konijn zoveel leed aan doen voor een trui, het moet toch niet gekker worden, dat heeft niks meer te maken met eten of gegeten worden, dit gaat potjandorie om een trui

Nee dank je dat heb ik al eens gehad. Wink
Ik kook en koop geen mosselen of kreeft of wat dan ook. 
Ik eet zelfs geen paardenvlees of zoiets 
een rund of varken of kip daar houdt t wel op voor mij. 
Ik koop katoen of acryl meestal dus ook een konijn mag voor mij lekker rondhuppelen 

je hebt t allemaal zelf in de hand hoever je hierin wilt gaan natuurlijk
en verder vind ik inderdaad niet dat er leed aan te pas hoeft te komen al vraag ik me dan wel af in hoeverre dat lukt. Want dan zou niemand geen vlees meer moeten eten, of een ei of kaas of boter 
of vis en mosselen en en 
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 2937
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2013 om 23:00
oh dat is goed nieuws calvarie 
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns