Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

angry bird sleutelhanger

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: angry bird sleutelhanger
    Posted: 17 Mei 2012 om 09:04
heeft iemand een patroontje van een angry bird sleutelhanger,mijn kleinzoon heeft gevraagd of ik die voor hem wil maken
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1594
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2012 om 09:25
Is deze klein genoeg?
Vifke

Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2012 om 09:53
Ik heb een kleine ( sleutelhanger) gemaakt aan de hand van de gewone. De aantal steken (bij opzet) behouden maar de aantal rondes minderen tot de helft( tot aan het midden); ook de midden-rondes ( met dezelfde steken) in aantal halveren; daarna terug rondes haken en minderen zoals je in het begin hebt gemeerderd. Zoals het haken van een balletje!! Je haakt dan het witte buikje, bekje, oogjes, hanekam en staart ook aan halve hoeveelheid steken en half aantal rondes. Alles aannaaien. Werkt prima zo.
Veel succes
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns