Angry birds patroon |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
Seeke69 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Helemaal mee eens Lida en Simone
![]() |
|
![]() |
|
jetje1970 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Mei 2012 Locatie: Markelo Status: Offline Points: 1021 |
Als je alles wilt lezen hier op het forum wil lezen blijft er helemaal geen tijd meer over om te haken
![]() Soms is het inderdaad lekker makkelijk om even een vraagje om een patroon te plaatsen of aan te sluiten bij de vragers. Zolang het maar netjes en vriendelijk gebeurd! Er staan overal zoveel leuke dingen, als ik alles wat ik leuk vind wil maken...... Zie steeds meer en wordt er zo akelig hebberig van. Leuk is ook om hier dan een andere kleurencombi te zien, waardoor iets weer heel anders wordt. Ook al wat leuke cadeau ideetjes hier gezien. Kort om, haken, patronen en het forum...... nu gewoon verslaafd! Gr. Rianne
|
|
![]() |
|
Seeke69 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
Hihi ik ben ook nog nooit zo hebberig geweest als sinds ik hier op het forum kom hoor
![]() |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Uhm idem hahaha Wil ik ooit alles maken dan heb ik 3 levens nodig, zeker met alles wat ik zelf er nog naast vind. |
|
![]() |
|
jetje1970 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Mei 2012 Locatie: Markelo Status: Offline Points: 1021 |
Ben nog niet zo heel lang bezig met haken, en dus ook nog maar net begonnen met het verzamelen van boekjes, tijdschriften en patronen. Denk dat ik nu aan een extra lange levensduur nog wel genoeg heb (100 jaar?).Er valt voor mij nog niet zoveel uit te delen, vooral omdat het voor een groot gedeelte dan ook al om koop-patronen gaat. Gr. Rianne
|
|
![]() |
|
Hakelientje ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 05 Augustus 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 27 |
zou ik deze patroontjes ook mogen ontvangen?
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Online Points: 14134 |
Ze vliegen al Hakelientje
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |