Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

anjers

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lenie4 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lenie4 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: anjers
    Posted: 29 December 2011 om 07:55
Ik wil een mooie bos anjers gaan maken maar weet iemand welk garen een naald dikte het mooiste resultaat geeft.
groetjes Lenie
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2011 om 09:48

Dat ligt aan het patroon, hoe groot jij de anjers wilt hebben en hoe strak jij haakt.

ik denk dat je gewoon eerst een proefmodelletje kunt maken

Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2011 om 18:22

Tussen de bedrijven door ben ik ook aan een bos anjers bezig.
Ik doe het met haaknaald 3 en met katoen van de Wibra, maar je kunt ook andere katoen nemen.
Ik vind de katoen van de Wibra aan het begin van de bol prima haken, maar halverwege lijkt het net of de draad steeds losser word en steek je er vaker in. 

Doe je het met de rozen van de Xenos? Ik heb ontdekt dat ze 2 soorten hebben van 49 cent: rode rozen en rode rozen met een paar sprietjes 'gipskruid' er aan vast. Met die laatste werkt het een stuk makkelijker en blijft het beter zitten, vind ik.

Back to Top
lenie4 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lenie4 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2011 om 19:39

Bedankt ,ik heb er vandaag 1 gemaakt met haaknaald 2 en dunne katoen maar ik vind hem niet naar mijn zin dus ga maar een andere proberen.

Vanmiddag ben ik bij de xenos geweest maar ze hadden die rozen niet dus ga volgende week nog maar even als alles weer een beetje opgeruimd is daar dan zal ik kijken voor die met het gipskruid

groetjes Lenie
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns