Anna ging naar een carnavalsfeest. |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
pareltje2011 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Heerlijke kleuren ,lijkt me niet zo simpel ,heel mooi gedaan
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
|
Nespa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
ziet er erg leuk uit
|
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
![]() |
|
![]() |
|
Stramien ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Prachtige pop, vooral die haren vind goed gelukt!
|
|
december2011
|
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Wauw wat een deftige dame.
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14097 |
Dank jullie wel.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Haarlemmertje ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 19 Maart 2017 Status: Offline Points: 321 |
Lida,
Al de enthousiaste meningen zijn dik terecht....jij KAN breien!! Respect... Heeft de pop een ereplaatsje in je huiskamer? ![]() |
|
![]() |
|
Haarlemmertje ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 19 Maart 2017 Status: Offline Points: 321 |
Lida,
Er moet me even nog iets van het hart... Ik was nieuwsgierig naar jou ![]() Ik zie hier de mooiste dingen van jou voorbij komen...echt prachtig. En ik vind het ook echt knap dat jij...op jouw leeftijd...dit fijne werk allemaal nog kan en dat je er vervolgens ook nog de mooiste foto's van weet te maken en hier op het forum te plaatsen. Ik ben een stuk jonger dan jij...56 jaar..en ik doe het je niet na! Deze zijn voor jou ![]() ![]() ![]() Woon je misschien in Haarlem zodat ik bij jou op een breiclub kan? |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14097 |
Al is het wel al heel laat, ik kan het niet laten om hier op te antwoorden. Jouw verhaal is echt niet goed voor mijn nederigheid, maar ondanks dat ik nu misschien heel verwaand word heel erg bedankt voor dit compliment. Ja ik ben echt 75 dus al stokoud. Ik brei al 70 jaar. En alle andere handvaardigheden iets korter. Ik ben heel dankbaar dat ik dit kan en er zoveel plezier aan beleef.
Ik woon in het uiterste Zuiden van ons land. Aan de ene kant bijna in Belgiƫ en de andere in Duitsland en naar het Noorden toe hebben we dan Nederland. De dichts bijzijnde stad is Heerlen en ik ben helemaal niet van de clubs. Wel van het anderen helpen als ze hulp nodig hebben. |
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Lida,
Ik hoop dat je nog heel veel jaar zulke mooie dingen mag maken en dat je ze allemaal aan ons laat zien op het forum! Je bent ( in ieder geval voor mij) een inspiratie ![]() Ohh....In de buurt van Heerlen is ver weg van Haarlem. Maar gelukkig kan ik je hier op het forum ook om raad vragen. Trouwens...het forum is toch ook eigenlijk ..een clubje.. ![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |