Anna was er weer. |
Reageer ![]() |
Autheur | |
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14103 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 27 Februari 2015 om 09:47 |
Anna was hier in de kerstvakantie. Ze wilde deze keer graag een pop breien. Dus een patroontje gezocht dat niet te moeilijk was. Ik heb toen besloten om samen met haar dezelfde te breien. Beide waren klaar toen ze weer naar huis ging. Maar die van Anna had nog geen kleren en geen haar. Met z'n tweetjes op de achterbank hebben we van Wijlre tot Tilburg, ongeveer 1,5 uur, haren gemaakt. Het ondergoed dat ik al gebreid had aan getrokken en zij had een pop die klaar was. Thuis mijn jurk eindelijk afgemaakt en haren bijgeknipt. De haren van Anna mochten absoluut niet bijgeknipt, volgens haar lijkt de pop op Ariel (????)
Hier vinden jullie de patronen en nog een heleboel kleertjes en andere poppen.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dat breien heeft ze duidelijk van oma meegekregen. Zo egaal!
En ze lijkt heel hard op Ariel, de kleine zeemeermin. |
|
|
|
![]() |
|
Cozz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Ja Ariel de zeemeermin
ze is prachtig gemaakt door haar zeg ! ![]() |
|
![]() |
|
Jips ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
O echt heel erg mooi! Hoe oud is Anna?
Echt heel mooi gebreid en wat een leuk idee. |
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
oei, dat was heel gezellig in de vakantie!
zijn 2 mooie dames geworden! |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14103 |
Dank jullie wel. Anna is 13. Ze breit al diverse jaren. Het patroon was engels. Nadat ik haar even op weg geholpen had las ze het grootste gedeelte zelf verder als ik andere verplichtingen had. (koken bv) Dan kwam er af en toe een kreet uit de woonkamer: oma, wat betekent 2 tog? Overigens ze breit continentaal en ook in de rondte.
Inderdaad gezellig samen op de bank breien. Ik verheug mij al op volgende logeerpartij. Maar ja, hoe lang nog? Zal ze het leuk blijven vinden bij oma en opa logeren? Het mooiste compliment kreeg ik een keer van haar een paar jaar geleden. Een vriendinnetje had haar beklaagd omdat ze volgende week naar oma en opa "moest". Helemaal beledigd vertelde ze het mij. Maar oma, ik moet helemaal niet, ik wil het graag. Heerlijk hè?
|
|
Groetjes, Lida.
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Oepske ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Heerlijk die band met je kleinkinderen. Houden zo.
Onze kinderen waren ook gek van mijn mama en leerden handwerk, weetjes en handige trucjes die ze nu nog aanhalen. De popjes zijn heel mooi gelukt, proficiat aan Anna voor de Ariel pop!
|
|
Grx
|
|
![]() |
|
Corneliaz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1379 |
Anna, het is een mooie pop geworden. En dat voor de eerste!
Je hebt het handwerkvirus goed te pakken
![]() Ik hoop dat je daar mee doorgaat. Lida, jou popje is ook heel leuk geworden ![]() |
|
Groetjes Corneliaz
Ga met je tijd mee maar kom van tijd tot tijd terug. |
|
![]() |
|
Nespa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
mooie meisjes
![]() |
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
![]() |
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
super gedaan de pop Ariel is prachtig geworden en de andere ook natuurlijk
|
|
![]() |
|
engeline ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Schitterend! wat mooi en gezellig om samen met jouw kleindochter te maken.gezellig
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
een trotse oma en terecht
|
|
![]() |
|
Dank jullie wel, ook namens Anna. Ik heb de link naar haar doorgestuurd. Ik denk dat ze loopt te glimmen en deze week voor haar niet meer stuk kan. De ontwerpster van de pop heeft gevraagd of haar Ariel op de projectpagina mag staan. Daar staat ze dus al. Nu succes bij de hobbydoos en afgelopen zondag is ze clubkampioen bij schaatsen geworden. Wat wil een mens nog meer?
|
|
Groetjes, Lida.
|
![]() |
|
pareltje2011 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
He dat is knap gedaan
![]() |
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Schattig zijn ze.
|
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
oh Wat leuk om te lezen. Beide popen zijn heel erg leuk geworden.
Geniet er van zo op te trekken met je kleindochter Anna. Anna mooi gemaakt, je kan er wat van... |
|
![]() |
|
kvdl ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 1382 |
Prachtig. Ik wil mijn dochter dit ook graag leren, hoop dat ze het net zo graag gaat doen.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |