Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Anne Claire Petit

 Reageer Reageer Pagina  123 10>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Anne Claire Petit
    Posted: 18 Mei 2010 om 21:58
Hoi,

Wie heeft er knuffels van Anne Claire Petit? Ik zou graag willen weten of dit katoen is of acryl.
Dank voor de reacties
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2010 om 07:36

katoen!!

ik heb ze zelf niet maar er wel vaak genoeg mee in de hand gestaan in een kinderwinkel

vind ze erg mooi!

Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1139
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer caelum Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2010 om 10:44

Ik! En volgens mij is het gewoon katoen. Ikzie het er overigens niet opstaan.

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2010 om 15:32
Ik vind ze erg leuk en prijzig maar omdat er in Ede geen verkooppunt zit wilde ik dit eerst weten voordat ik ergens heen ga reizen en vele geld uit ga geven 
Dank voor de reacties!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2010 om 19:31
Wist je dat ACP in Marie Claire Idées (te koop mét Nederlandse vertaling), patroontjes heeft staan? Dat is even hier op het forum geweest en meteen weer verwijderd. Ik heb hem net gekocht in de Pingouin winkel in Kampen, maar ik heb hem ook in tijdschriftenwinkels zien liggen. En de aap of beer en sleutelhanger van haar zijn in de DE winkel te koop. Misschien heb je die wel dichter in de buurt?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1139
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer caelum Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2010 om 00:29
Originally posted by Prideke Prideke wrote:

Ik vind ze erg leuk en prijzig maar omdat er in Ede geen verkooppunt zit wilde ik dit eerst weten voordat ik ergens heen ga reizen en vele geld uit ga geven 
Dank voor de reacties!


Koop het dan lekker online
Ik vind die terrier zo geweldig..
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2010 om 00:42
Zou die winkel dat nog hebben Magtelt? Mijn ex woonde in Kampen en wij gaan nog als vrienden met elkaar om. Als ze dat daar nog hebben kan ik vragen of hij het wil kopen voor me. IS er anders een ISBNummer bekend, dan kan ik het hier in de buurt ook proberen.

@Caelum: ik zie nergens prijzen staan op haar website
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2010 om 13:16
Ik weet niet of ik de laatste kreeg, er stond zo'n reclamebordje en toen ik daar op wees, kwam ze met dat boekje. Ze had ook Clover druktoetsstekentellers (woord voor galgjespelen) en geen pinautomaat. Wel een lief terriertje. Het boekje heet Marie Claire Idées en is in het Frans, je krijgt de vertaling er los bij.

Het boekje lag bij ons ook in de Plantageboekwinkel. Of hij in Kampen daar ook ligt? Die winkel is tegenover de Pingouin.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2010 om 15:28
Ja die ken ik wel Magtelt :-) Ik kom uit de boekenwereld dus iedere boekwinkel die ik zie moet ik ook van binnen bekijken
Het winkeltje ken ik ook wel en het hondje heb ik in het verleden wel eens onder de kin gekroeld
Ik ga op zoek!
Back to Top
marjolein999 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 09 September 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein999 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2010 om 22:22

Hoi,

 

Even een vraagje over het franstalige boekje Marie Claire Idees: zijn dat dezelfde patronen als degene op deze link?

http://willswools.blogspot.com/2010/03/anne-claire-petit-des igns-for-dmc.html

Want hier wordt gezegd dat het een gratis boekje zou zijn bij DMC garen.

Ik ben erg benieuwd...(of ik nog verder op zoek moet gaan)

Alvast bedankt.

Hartelijke groet, Marjolein
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2010 om 22:29
Ja het zijn dezelfde patronen. Ik denk dat het boekje bij Wil's wool gratis wordt gegeven bij DMC garens en in andere winkels te koop is, € 3,95.

In De Pauw in Huizen is het boekje ook te koop.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
marjolein999 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 09 September 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein999 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2010 om 22:50

Magtelt, bedankt!

Ik ga maar eens op zoek naar dit boekje. Hoop dat het Frans geen probleem wordt. Maar daar durf bijna op te vertrouwen sinds ik een poosje terug zelfs Japanse patronen de baas ben geworden...

Hartelijke groet, Marjolein
Back to Top
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1139
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer caelum Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2010 om 23:42
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2010 om 02:28
Getver wat zijn ze leuk Caelum!!! *kwijllll*
Back to Top
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1139
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer caelum Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2010 om 10:41
Hahaha ja ik weet het!
Ik heb net de terrier besteld
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2010 om 11:36
In Marie Claire Idées zit een losbladige Nederlandse vertaling. Ik kwam ook 1000 mailles tegen en die is drietalig, Frans, Duits en Nederlands. Dat is helemaal makkelijk.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1139
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer caelum Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2010 om 17:31
Heb de terrier binnen! hartstikke leuk
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2010 om 01:13
Ik heb vandaag nog in een handwerkwinkel gekeken maar helaas daar hadden ze het niet  Geef de moed niet op 
Back to Top
marjolein999 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 09 September 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein999 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2010 om 07:47

Hallo Prideke,

Ik heb gisteren ook gekeken in de kantoorboekhandel. Ik heb wel de Marie Claire Idees gevonden en gekocht. Erg leuk creatief blad waar je veel inspirate uit op kunt doen.

Maar mocht het je echt om de patronen van Anne Claire Petit gaan, dan heb je wel pech. Want in middels wordt de editie van mei/juni verkocht en kennelijk stonden de patronen in die van maart/april.

Mijn eerste insteek waren ook die patronen, maar het blijkt ook gewoon een heel leuk blad. En ik kan meteen mijn Frans een beetje oppoetsen. Alvast voor de zomervakantie.

Hartelijke groet, Marjolein
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2010 om 11:18
Zat de vertaling er niet bij? Ik kan die kopiëren voor je.

In De Pauw in Huizen lag laatst een stapeltje, ik weet niet of die dan teruggaan naar de uitgever en daar nog verder verkocht worden of dat ze daar gewoon blijven liggen tot ze op zijn.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 10>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.465 seconden.
Lang Yarns