Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Applicatie roodkapje/wolf

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
ikkie1202 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikkie1202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Applicatie roodkapje/wolf
    Posted: 06 Augustus 2012 om 12:19
Ik ben momenteel bezig met een klein tasje. Maar nu wil ik hier graag een kleine applicatie van roodkapje of een wolf op. Hier ben ik al erg lang naar op zoek, maar ik kan het niet vinden.
De enige die ik kan vinden is wel een hele mooie, maar het is zo'n getekende uitleg. Ik ben er mee begonnen, maar ik kom er gewoon niet uit Unhappy

Heeft er iemand een leuke applicatie van roodkapje, of een wolf? Of kan iemand me een klein duwtje in de juiste richting geven, hoe ik dit beter kan zoeken?

Alvast heel erg bedankt!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Augustus 2012 om 12:26
Misschien uit een prentenboek of kleurboekje? Met rode vilt voor het kapje en manteltje en huidkleurige voor gezicht en handen en bruine voor het mandje en de schoenen kom je al een eind. Wolf kan in grijs of bruin.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
ikkie1202 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikkie1202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Augustus 2012 om 12:33
ik was erbij vergeten te zeggen dat ik een gehaakte versie zocht, maar nu je het zo zegt: vilt kan ook wel...
Ik ga nog even verder zoeken, maar als ik niets vind maak ik wel gewoon een mooie van vilt. Bedankt voor de tip!
Back to Top
Sarabi09 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sarabi09 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Augustus 2012 om 16:35
roodkapje komt eraan.
Back to Top
ikkie1202 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikkie1202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Augustus 2012 om 16:39
Sarabi, die is perfect! Heel erg bedankt! Zodra hij af is zal ik het resultaat aan jullie laten zien :D
Back to Top
Sarabi09 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sarabi09 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Augustus 2012 om 16:40
ja, foto`s altijd leuk
LOL
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.590 seconden.
Lang Yarns