Arianne’s creaties-vervolg vanaf pagina 3 |
Reageer | Pagina <1234> |
Autheur | |||
corine
Hobbyguru Lid sinds: 12 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3518 |
Posted: 15 April 2008 om 20:57 | ||
Tine aan de slagmaar eerst de kids hun kleding
|
|||
|
|||
MissWithBird
Duizendpoot Lid sinds: 08 Januari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 132 |
Posted: 17 April 2008 om 23:08 | ||
puck,
gelukkig waren er anderen als ik het alleen had moeten doen, was ik waarschijnlijk nog langer bezig.. in totaal zijn we er 3½ week mee bezig geweest.. helaas heb ik er geen foto's van gemaakt toen we er mee bezig waren.. anders had ik ze graag laten zien
dank je voor het compliment.. ik ben er dan ook best trots op.. ik kan als ik het wil elke keer weer een beetje veranderen aan de tas of iets extra's er aan toe voegen.. ik heb laatst nog wat plaatjes erbij gekocht om er bij op te naaien, maar daar heb ik nog geen tijd voor gehad.. maar goed.. het is en blijft een leuke tas daar het je gelijk in groetjes arianne |
|||
ontdekken is een lust in ieders leven Je bent zoals je bent |
|||
krieltje
Duizendpoot Lid sinds: 28 Januari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 252 |
Posted: 18 April 2008 om 10:57 | ||
hi arianne, super om te zien hoor. Ik vind het leuk, ook het met hout werken. Tja mensen we hebben toch echt tijd te kort, helemaal als ik dit weer zien.. |
|||
krieltje
|
|||
MissWithBird
Duizendpoot Lid sinds: 08 Januari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 132 |
Posted: 19 Mei 2008 om 20:38 | ||
het is al weer een tijdje terug dat ik weer 'ns wat creaties van me heb laten zien.. ik heb om een of andere manier haast geen zin om dingen af te maken.. wel heb ik ontdekt dat ik nog bepaalde oude werkjes had liggen die ik al afgewerkt had, maar nog niet op foto had staan.. hier komen ze;
dat is het voorlopig.. ben nog ff bezig met wat meerdere kleine kleedjes te maken.. als ik ze klaar heb zal ik die ook laten zien.. en als ik nog meerdere kleedjes vind die ik een poos geleden heb gemaakt zal ik ze ook laten zien.. groetjes arianne |
|||
|||
T Looman
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4146 |
Posted: 19 Mei 2008 om 20:42 | ||
ze zijn heel erg mooi Arianne
|
|||
groetjes Thea
|
|||
Dikky
Hobbyguru Lid sinds: 28 November 2007 Status: Offline Points: 2403 |
Posted: 19 Mei 2008 om 21:13 | ||
Leuk kleedje zal wel lekker zitten. De een legt het op tafel, de ander op de kast een volgende in de kast maar op een stoel....
Het sleutlehangerbeertje vind ik verschrikkelijk lief. Past zo te horen goed op de sleutels een echte waakbeer dus. |
|||
Groetjes,
Dorine |
|||
MissWithBird
Posted: 19 Mei 2008 om 22:26 | ||
hihi het is inderdaad een goede oppas op zich zit het kleedje best lekker.. het enige nadeel is dat hij er de hele tijd van af glijdt.. elke keer dat ik er weer op ga zitten trek ik hem toch maar weer ff rechtvoor de rest ben ik echt trots op m'n kleedjehet heeft een diameter van ongeveer 80 cm.. best groot dus.. groetjes arianne |
|||
|||
Tul!p
Hobbyguru Lid sinds: 28 Januari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3367 |
Posted: 19 Mei 2008 om 23:57 | ||
Hey leuk weer Arianne, kleedje staat leuk zo en je sleutelhangerbeertje zorgt echt wel dat je je sleutels niet kwijt raakt. Groetjes Ellen |
|||
Corry R
Hobbyguru Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
Posted: 20 Mei 2008 om 08:08 | ||
Mooie dingen heb je gemaakt,misschien helpt een stukje klittenband bij je kleedje op de stoel.
|
|||
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23680 |
Posted: 20 Mei 2008 om 10:13 | ||
Blokker heeft soms antislipmatjes, die je op maat kunt knippen.
|
|||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|||
Teunie
Hobbyguru Lid sinds: 02 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7299 |
Posted: 20 Mei 2008 om 11:28 | ||
Mooi allemaal Arianne
|
|||
Groetjes Teunie
|
|||
Spekkie
Hobbyguru Lid sinds: 21 Maart 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Posted: 20 Mei 2008 om 12:42 | ||
Wat een mooie dingen heb je gemaakt Arianne. maar dat beertje voor je sleutels helemaal te gek. waar komt dat patroontje vandaan? groetjes corrie |
|||
miep
Hobbyguru Lid sinds: 17 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3972 |
Posted: 20 Mei 2008 om 16:53 | ||
Wow, leuk zeg. Ben helemaal weg van het beertje, heel lief.
|
|||
Meia
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4244 |
Posted: 20 Mei 2008 om 19:53 | ||
Schattig sleutelbeertje!!!
|
|||
All you need is love.
|
|||
naatje
Hobbyguru Lid sinds: 07 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5829 |
Posted: 20 Mei 2008 om 20:04 | ||
MOOI KLEEDJE HOOR,EN EEN SCHATTIG SLEUTELHANGER BEERTJE.
RENATE |
|||
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
|
|||
MissWithBird
Posted: 20 Mei 2008 om 23:58 | ||
ik heb als ik het goed heb hier het beertje vandaan gehaald. weet het niet meer precies, maar hij lijkt er wel verdacht veel op.. zelf heb ik er een lusje aan gehaakt zodat er een ringetje door kon en hij aan de sleutelbos kon.. |
|||
|||
Spekkie
Hobbyguru Lid sinds: 21 Maart 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Posted: 21 Mei 2008 om 10:41 | ||
mijn hartelijke dank. groetjes corrie |
|||
tammie
Hobbyguru Lid sinds: 10 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 6409 |
Posted: 21 Mei 2008 om 18:00 | ||
mooi weer.
|
|||
http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/ http://tammie1990.multiply.com https://www.facebook.com/tamara.denos http://tammy190.hyves.nl/ http://pinterest.com/tammie1990/ |
|||
MissWithBird
Posted: 21 Mei 2008 om 18:01 | ||
geen dank hoor, ben benieuwd hoe die van jou er uit komt te zien. er ligt hier nog een tweede te wachten totdat ik hem verder afhaak en in elkaar zet.. het schiet namelijk niet echt op met mij heb veel te veel niet afgewerkte werkjes die hier op me liggen te wachten.. |
|||
|||
Spekkie
Posted: 21 Mei 2008 om 21:15 | ||
|
|||
Reageer | Pagina <1234> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |