|
Reageer
|
Pagina 12> |
| Autheur | |
hobbydoos
Admin Group
Lid sinds: 09 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1047 |
Onderwerp: AriekjePosted: 05 November 2010 om 09:39 |
|
Jullie hebben waarschijnlijk het "sorry" berichtje van ariekje al gelezen. Heb het vermoeden dat dit nog maar een meisje van 12-13 jaar is, gezien haar schrijfwijze. Heb inmiddels haar computer geblokkeerd voor het forum. Voor de duidelijkheid van haar verhaal klopt helemaal niks. Alle berichten zijn van 1 computer in dronten gestuurd (dit is voor mij te controleren via een speciaal programma). Het verhaal van een vriendin en het hacken is niet waar. Renske |
|
![]() |
|
chrisje
Hobbyguru
Lid sinds: 29 April 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5572 |
Posted: 05 November 2010 om 09:44 |
|
bedankt voor de info en het blokkeren, renske! dit meisje hoort hier allemaal niet thuis, hoewel ze uiteraard wel hulp nodig heeft, dit soort stunts doe je niet zomaar, denk ik... Hopelijk snapt ze nu dat dit onbezonnen gedrag veel mensen verdriet kan doen. Maar eerlijk gezegd betwijfel ik dat. Genoeg woorden hieraan vuil gemaakt wat mij betreft. |
|
![]() |
|
L33ntje
Hobbyguru
Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2047 |
Posted: 05 November 2010 om 09:54 |
|
Dat was vanaf het begin al wel heel duidelijk ; het begon met ongeloofwaardige verhalen, en zowel 'Ariekje' als 'Martijn" als 'De (ex)vriendin' hadden EXACT dezelfde schrijfstijl.
Jammer genoeg trekt Internet ook dit soort idioten aan, en eerlijk gezegd is het de voornaamste reden waarom ik inmiddels eigenlijk ALLE verhalen over ziektes, problemen, aandoeningen, klachten en toestanden niet meer volg (op geen enkel forum trouwens) en er ook nooit op reageer. Tussen alle oprechte verhalen -die er ongetwijfeld ook zijn- zitten meer van dit soort aandachtzoekers / pathologische leugenaars, en daar heb ik me al meer dan eens flink in vergist, met vrij ernstige gevolgen, dus ik neem het risico niet eens meer. Maar hier lag het er wel erg dik bovenop. Sneu van zo'n meiske. |
|
![]() |
|
hbootsman
Duizendpoot
Lid sinds: 26 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 306 |
Posted: 05 November 2010 om 10:13 |
|
Oh wat erg!
Ook ik las haar berichtjes elke keer als ik de kans had, maar er nooit op gereageerd aangezien ik zelf deze wereld van dichtbij heb mee gemaakt (niet persoonlijk maar een goede vriendin) en hoe zij alles omschreef kwam mij raar over. Vandaar dat ik zelf ook nooit gereageerd heb. Ik vind het verschrikkelijk voor de hobbydoosjes die zich begaan voelde met haar en haar waarscheinlijk ook wel de nodige kaartjes hebben gestuurd! |
|
![]() |
|
esthertje
Hobbyguru
Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Posted: 05 November 2010 om 11:01 |
|
wat erg.
ik geloofde elk woord. wat jammer dat het voor zo'n meisje zo makkelijk is om iedereen(bijna) om de tuin te lijden. ik heb wel medelijden met haar want ik denk wel dat ze hulp nodig heeft want zoiets verzin je niet zomaar. bedankt voor het melden. |
|
|
|
![]() |
|
1gul
Duizendpoot
Lid sinds: 28 December 2008 Locatie: Germany Status: Offline Points: 290 |
Posted: 05 November 2010 om 11:12 |
|
Ik geloofde niet elk woord,1 ding is zeker ze heeft ECHT hulp nodig....
|
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23746 |
Posted: 05 November 2010 om 12:39 |
|
Ik maak me er niet druk om. Beter dat ze op een forum als het onze terechtkwam, dan in de handen van de een of andere engerd, die kwetsbare meisjes in de val lokt.
We ontwikkelen pas na ons 21ste dat deel van de hersenen dat ons inzicht geeft in de gevolgen van onze daden. Ik wil niet zeggen dat je vóór die leeftijd helemaal geen inzicht of geweten hebt, maar dit lijkt op een uit de hand gelopen geval van "Slager, heeft u varkenspootjes? Moeilijk lopen, hè?" |
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
sjaak
Hobbywonder
Lid sinds: 30 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 587 |
Posted: 05 November 2010 om 14:15 |
|
Moeilijk vind ik zoiets,Maar goed hopelijk blijven we wel meeleven met iedereen die het echt nodig heeft.
|
|
|
[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album19/x_8941aa5.gif">
|
|
![]() |
|
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Posted: 05 November 2010 om 16:11 |
|
ik vind he spijtig dat zo'n mensen bestaan ,ik geloofde haar
|
|
![]() |
|
pippie
Hobbyguru
Posted: 05 November 2010 om 19:55 |
|
Goed dat het te traceren is en daarna geblokt.
Als je zelf je twijfels hebt , durf je dat niet hard te maken, want ergens denk je toch.....het zal toch niet echt zo zijn.Bedankt voor de ingreep. |
|
![]() |
|
Lintequess
Duizendpoot
Lid sinds: 18 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 386 |
Posted: 05 November 2010 om 20:46 |
|
Gelukkig heb ik mijn twijfels wel durven te uiten. Ik vond het vanaf het begin gewoon zo ongeloofwaardig overkomen. Ben dus erg blij dat ik het balletje aan het rollen heb gebracht en samen met een andere forum haar heb kunnen ontmaskeren.
|
|
![]() |
|
Eeyore82
Hobbyguru
Lid sinds: 03 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2002 |
Posted: 05 November 2010 om 21:01 |
Mee eens. Ze lijkt me op toch eenzaam en dat gun ik niemand. |
|
![]() |
|
diny183
Hobbyguru
Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Posted: 05 November 2010 om 21:56 |
|
@ Lintequess
ik vind dat je geweldig gehandeld hebt. Ook mijn intuïtie zei me dat dit niet klopte. Bewijzen leveren kun je niet, gelukkig had jij de moed om verder te handelen. Dank je wel, dit forum ligt ons allemaal zeer na aan het hart, jij hebt door je ingrijpen de balans weer terug gebracht.
|
|
|
|
![]() |
|
perle
Hobbyguru
Lid sinds: 12 Juli 2006 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1575 |
Posted: 06 November 2010 om 11:10 |
|
Deze materie(problematiek) is iets dat inderdaad hier niet thuishoort.Het meisje heeft aandacht en hulp nodig en gelijk hoe een luisterend oor en hulp van ons leken is niet echt goed genoeg.Het vraagt meer,begeleiding en opvolging. Ik hoop dat ze geholpen word en hopelijks wat vreugde en inhoud krijgt in haar jonge leventje. Een mama,Perle. |
|
|
|
![]() |
|
Lintequess
Duizendpoot
Posted: 06 November 2010 om 11:53 |
|
Dank je wel. Ik vond het best eng want wist natuurlijk niet hoe jullie er tegenover stonden. Ik ben erg blij dat het opgelost is. |
|
![]() |
|
Corry R
Hobbyguru
Posted: 06 November 2010 om 13:17 |
|
Ik krijg zo het idee,dat er veel met twijfels zaten,ik dus ook. Ik ben blij dat het opgelost is,en hoop dat het meiske,snel en veel hulp krijgt. |
|
![]() |
|
creaans
Hobbyguru
Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Posted: 06 November 2010 om 13:43 |
|
Ik ben blij dat het opgelost is, dank je wel, Lintequess
Maar hoop ook dat ze hulp krijgt. |
|
![]() |
|
nldutchy
Hobbyguru
Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Posted: 06 November 2010 om 14:23 |
|
Zó, weer terug na ff bijgekomen te zijn van de afgelopen Ariek-hectiek....wat hébben we ons toch op sleeptouw laten nemen door deze aandachtvragende figuur...want wat doe je: géven natuurlijk, zoveel je kunt ook al vertrouw je het voor geen meter. Lintequess, ook via deze weg mijn dank voor het aankaarten van deze mis-stand en je enorme support de afgelopen week! Ook alle reagerende HD-jes bedankt voor het vertrouwen, dat jullie lieten blijken n.a.v. onze actie. De balans in het forum is weer terug, zoals Diny tikt...en maar hopen dat deze sneue persoon ook zijn/haar balans mag vinden.
|
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
|
rittepetit
Hobbyguru
Posted: 06 November 2010 om 17:08 |
|
ik ben het helemaal met Diny eens groetjes rita |
|
![]() |
|
Lintequess
Duizendpoot
Posted: 06 November 2010 om 21:30 |
|
Jullie zijn allemaal geweldig. Nldutchy, samen stonden we sterk meid en ik dank jou ook voor je steunende woorden.
|
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina 12> |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |