Arme kat |
Reageer | Pagina <1234 5> |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hij is al bijgekomen, maar blijft tot morgen in de kliniek. Dan gaat het verband eraf en mag hij thuis in de bench. Over tien dagen en over 2 maanden controle. De orthopeed heeft hem toch maar vast gecastreerd en gechipt, ja slim, anders hadden we dat door de eigen dierenarts laten doen. Hoe langer hij in de bench verblijft hoe beter, anders springt het tuig hem misschien in zijn nek, als ze zien dat hij zwakker is dan zij. Tot nu toe negeerden ze elkaar volledig, hoewel Archie wel drukker speelde, als Midnight hier binnen was. Volgens mij zijn ze niet bang om te vechten, maar liever niet als het niet nodig is.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gelukkig dat het beter gaat. Onze twee katten blijven trouwens ruziën, ik denk niet dat het ooit vrienden worden.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
hij is dus geknipt en gechipd (is dat nu met een d of met een t?). Hebben ze hem ook moeten pinnen in zijn tenen of komt dat vanzelf goed?
|
|
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
En ik ben er al zo gek mee, al gooi ik hem wel naar buiten als hij begint te keten - maar volgens mij doet hij dat express - we hebben geen luikjes alleen portiers.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hij heeft drie pennetjes, bij de vierde kon de dokter niet komen, maar die groeit vanzelf aan met de anderen mee, het waren nette breukjes, ik weet niet wat ik me daarbij moet voorstellen. Dat klinkt net als "onhygiënisch vuil" uit die tv spot. Bestaat er hygiënisch vuil? Bestaan er onnette breuken?
De onze slapen niet bij elkaar, tenzij hun bediende ertussenin ligt. Maar ze lopen meestal met een boogje om elkaar heen. Soms wil Archie de boel opschudden en dan doet hij een uitval naar Obi, die dan zogenaamd op hol slaat. Maar daar blijft het bij. En Obi kan met zijn ogen katten uit zijn buurt houden. Zijn logeerkamer staat klaar, om 15.45 uur halen wij hem op. Er staan ook al lekkere blikjes klaar van gourmet. |
|
wat rozengeur. |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
sjaans dat het nette breuken waren, anders had het nog een gepuzzel geweest zijn om alles netjes terug opeen te krijgen.
geen breuken had natuurlijk beter geweest. |
|
|
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een dikke voor zo een goede verzorging ,je zal er veel vriendschap van terug krijgen
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
een heeeeeeeele dikke knuffel voor Midnight hoor..wat zal ie blij zijn weer ''thuis'' te zijn !
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Afijn, het verband moest er nog af en na een paar dagen lief geweest te zijn, besloot meneertje te grommen en blazen, dus het is met een roesje gebeurd. Hij krijgt pijnstillers en antibiotica, ik heb zon pasta meegekregen, maar uit ervaring weei ik', dat ze dat niet vertrouwen, een verstopt pilletje. Maar hij is zo hongerig, dat het heel makkelijk gaat met een fijngemaakte pil in een beetje eten en daarna de rest van de maaltijd.
Ik sluit luikjes en deuren, als ik iets moet rommelen in de bench, maar ik geef ook meteen zijn eten, dus ontsnappen is er niet bij. Hij ligt in de onderhelft van de reismand op zijn favoriete kleedje, er staat een standaard met water en eten en een afwasbak met grit. HIj slaapt niet, maar ligt maar rond te kijken, tja meestal zat hij in de hobbykamer voor zijn rust, dus hier beneden moet hij wennen. De andere twee sliepen bij mij op bed en liggen daar nu weer, ze vinden het maar eng, denk ik, stel je voor dat ik hun ook opsluit? |
|
wat rozengeur. |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
nou meneertje blaas, boft maar met zon baas!!
laat de andere 2 katten ff de rekening zien, voordat ze gaan denken; ik ga ook hoog springen! |
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
Is er nog nieuws omtrent het poezenbeest Magtelt ?????????
|
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Waarschijnlijk dat hij dik vertroeteld wordt door T&M
|
|
nldutchy
Post Options
Thanks(0)
|
Maar dat is niet echt nieuws, dat is altijd zo geweest en dat zal altijd zo blijven, heerlijk toch
|
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Jaaa, hij krijgt van die ronde kleine cupjes voer, eerst een hapje met pilletjes, 's morgens en 's avonds antibiotica, morgen de laatste en 's avonds een pijnstiller, maandag de laatste. En daarna de rest uit het cupje. Catmilk gaat er ook goed in. Brokjes en water staan er een hele dag.
Hij gaat zich vervelen en hengelt dan naar de fleecedeken die anti-tocht en pro-privacy is. Ik heb twee speelmuisjes net naast de bench gelegd en die heeft hij binnengehaald. Ik zat nast hem te haken en hij keek naar het draadje, dat wordt nog wat als hij los gaat lopen. |
|
wat rozengeur. |
|
lw1463
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb sinds kort catmilk, want katmans ontwikkelde een Pavlov reactie op het leegschudden en platdrukken van melkpakken.
Dus nu krijgt hij 2 keer per dag een schoteltje, nog nooit zo vocaal en & ongedurig geweest. Ik hoef het schoteltje ook niet per se
op de grond te zetten, als hij er maar bij kan
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Archie geeft soms al een kopje tegen de hand, die zijn eten wil neerzetten, dan vliegt het bakje bijna ut mijn hand, boinngg. Dat zou leuk zijn met catmilk.
Maar de twee niet gedetineerde heren hebben gisteren het nekdruppeldrama net aan oveleefd, tjonge wat een scène maken ze om die paar druppels. En nu zijn ze gevrijwaard voor vlooien, teken, wormen, oormijten en wat er verder voor gespuis een kat tot last kan zijn. Midnight is ontwormd en ontvlooid in de kliniek. En toen had M kattengrit rondgestrooid en ging die akelige vrouw nog stofzuigen ook in die hoek van de kamer, je hebt hier ook nooit rust! |
|
wat rozengeur. |
|
Oepske
Hobbyguru Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat is dat toch met die nekdruppels. Onze hond heeft er ook een hemelse schrik van.
|
|
Grx
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Mischien doen ze toch wel pijn, want als ik mijn handen was en druppend naar de handdoek loop, vindt Archie die regen niet erg.
Vanmorgen hing Midnight aan de krabpaal, staand op één voetje. Hij kan ook razendsnel door de kamer kachelen op drie poten. Ik zorg dat alle deuren en luikjes gebarricadeerd zijn, voor de bench opengaat. |
|
wat rozengeur. |
|
lw1463
Post Options
Thanks(0)
|
Als ik het zo hoor kun je hem niet lang binnen houden voor hij de tent afbreekt
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
Hoe is het met midnight ondertussen? Mag hij al terug los lopen in huis nu de draadjes verdwenen zijn? En blijft hij dan beneden of zoekt hij terug zijn vertrouwde plekje op ver van de andere poezebeesten?
|
|
|
|
Reageer | Pagina <1234 5> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |