Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Arme kat

 Reageer Reageer Pagina  <12345>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2015 om 17:30
Het is pas twee weken en een dag geleden, dat hij geopereerd is. HIj moet nog zeker 2 weken in de bench blijven, maar hij mag er twee maal daags uit en dan zit hij maar voor het raam te mauwen. verder slaapt hij veel of hij doet alsof. Je ziet dan toch het groen van de oogjes schitteren. Eén keer had hij zo driftig in de bak gespit, dat catmilk, water en brokjes bedorven waren, ik heb nu een doos verbouwd tot wc-hokje. Als hij gewoon kan lopen op dat pootje, hoeven de pennetjes er niet uit, blijft hij hinken, dan krijgt hij nog een kleine operatie om ze te verwijderen. Ik vind hem braaf, hij loopt soms de kamer door om Ton en mij te bekijken, en dan wordt hij natuurlijk stevig aangehaald.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12068
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2015 om 17:46
Toch nog zolang. Ik dacht dat het meest voor het gewezen klokkenspel was (en natuurlijk de tenen) dat hij apart moest blijven zitten. Maar vier weken is wel lang he. En gaat hij dan vanzelf terug in de bench of is het met lichte dwang?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2015 om 18:03
Hij krijgt pas eten als het tijd is om terug te gaan in de bench, nou dan loopt hij er snel in. Voor het klokkenspel hoeven ze helemaal niet lang apart te zitten, die narcose is zo ingesteld op hun gewicht, dat ze amper groggy zijn als ze thuiskomen. Dat hebben we aan Archie gezien.
Die is wel een paar maten groter, Midnight is 4 kilo, Archie 8. Maar dat merken ze zelf niet, ze lopen met een boog om elkaar heen, Archie op 4 poten, Midnight op 3. Als Obi (14 jaar, ook 8 kilo) te lang zit te staren, krijgt hij een lel van Midnight, die dan even vanuit zit een voorpoot uitslaat. Hoe oud de aanlopers zijn, is niet bekend, we schatten ze tussen de 2 en 5 jaar, in de bloei van hun bestaan, wel helemaal volwassen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2015 om 22:33
Realiseer me nu pas dat hij z.n baasje een beetje imiteert.....voet geopereerd en nu vertroeteld worden door het vrouwtje......alleen hoeft T. gelukkig niet de bench in.....
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2015 om 12:27
Ik pas er wel in, ik kruip tweemaal daags in de bench om het kleedje netjes te leggen. Ton zou een grotere nodig hebben.

Gisteravond sprong de boef op de vensterbank en deed de deurkruk van de tuindeur naar beneden. Die deur is op slot, maar slim was het wel. Ik bedoel Midnight, niet Ton.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2015 om 12:39
Hahaaaaaaaaa, ik zie het voor me..Ton die op de vensterbank springt en dan naar buiten wil.... fijn dat jij ook in de bench past..je weet maar nooit waar het goed voor is ;-) als je bv rustig wilt haken zodat er geen kat aan je draad kan komen..gisteren was onze ''kleinhond'' hier en die had op een onbewaakt ogenblik een stuk streng van m'n haakgaren in z'n bek...als een goochelaar die zakdoeken uit z'n mouw haalt moest ik dat hele stuk uit z'n bekkie trekken...alla, never a dull moment...
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2015 om 10:23
Dat moet erg zijn zolang vastzitten,maar hij kan alleen maar beter worden,heb je geen foto van die poeze bende ,(ben beetje jaloers)je krijgt er toch zoveel vriendschap van
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2015 om 17:21
IK zal Ton eens vragen digifoto's te maken, die mail ik dan naar een vriendin, die ze hier kan plaatsen. Maar die'vriendin gaat eerst een weekendje uitwaaien op één van de Waddeneilanden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2015 om 09:37
Ja, hij wil natuurlijk naar buiten, ze weten maar wat goed hoe de deur open kan. Alleen moeten ze nog leren hoe een sleutel om te draaien.

Ook wel zielig hoor, als je het buitenleven gewend bent en dan maar binnen moet blijven. Weet hij vee ldat het voor zijn bestwil is.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2015 om 18:36
Even een update, laatst zag hij kans om een zwaar Ikeatrapje en de krabpaal opzij te wrikken en te ontsnappen door het luikje. Maar na precies een etmaal stond hij weer te bietsen. Ton had de elektronische blokkade tijdelijk opgeheven, dus hij kon zó naar binnen komen. Na twee bakjes eten sprong hij op een stoel en ging pitten. Nu hoeft hij niet meer in de bench, we heben ook al gezien dat hij zich goed weet te verdedigen. Hij kan goed zitten en dan heeft hij twee voorpoten vrij om te boksen.

Hij ging vanmiddag even naar buiten, kwam nat terug en liet zich braaf afdrogen. Nu ligt hij op mijn puzzelstoel, terwijl ik achter mijn bureau zit, pal achter me, heel gezellig.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12068
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2015 om 19:49
nog maar eens het bewijs dat een kat echt zijn eigen goesting doet. En als hij zich al terug een weg naar buiten weet te wringen dan zal hij wel genezen zijn.
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 2937
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2015 om 20:43
eigenwijze kat he
Back to Top
BreiMuts View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 23 Februari 2015
Locatie: Dordrecht
Status: Offline
Points: 329
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BreiMuts Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2015 om 12:10
Heb momenteel een zielig hondekind met een zere poot.
Dame in kwestie had een grote bult op haar voorpoot en is afgelopen vrijdag verwijderd,verband mag niet nat worden dus gehannis met plastic zakkies erom, maar damelief schaamt zich kennelijk om zo naar buiten te gaan.Confused
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2015 om 19:40
Ach arme hond. Doe er anders een sok overheen, misschien wil hij dan wel naar buiten :)
Back to Top
BreiMuts View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 23 Februari 2015
Locatie: Dordrecht
Status: Offline
Points: 329
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BreiMuts Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2015 om 21:10
Ja had ik ook gedacht maar met de stortregens van vandaag word dat niks word alles kletsnat
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2015 om 10:13
Dat is waar. Onze hond heeft ook wel eens een sok gehad, volgens mij deden we eerst een sok en dan plastic daar weer over. Daar had hij (eigenlijk zij) helemaal geen problemen mee.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2015 om 11:21
Vannacht hoorde ik gespin naast me, het was Midnight, hij heeft zijn inburgeringscursus voltooid. HIj is vandaag nog niet naar buiten geweest. Groot gelijk, afwisselend striemende regen en hagel. Brrr ik moet straks naar de Plus.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
koffiebuikje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 29 Mei 2014
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer koffiebuikje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2015 om 11:25
dat ze niet met het plastic zakje om haar poot naar buiten wil kan ik wel begrijpen in de tijd van de loopse teefjes ze moet er toch wel knap uit zien voor de heren toch
maar misschien helpt het er een sok over het plastic te doen in haar kleur van haar vacht
Back to Top
BreiMuts View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 23 Februari 2015
Locatie: Dordrecht
Status: Offline
Points: 329
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BreiMuts Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2015 om 17:02
Zal eens in mijn sokken voorraad zoeken LOL
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12068
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2015 om 23:35
tenzij je op het gelijkvloers slaapt kan hij al aardig uit de poten vind ik, trap op, op bed springen zonder dat je het voelt. alleen aan het spinnen heeft hij nog niet gedacht.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns