Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Arme kat

 Reageer Reageer Pagina  <1 2345>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2015 om 08:51
Twee trappen, die hij moeiteloos neemt op drie poten, hij racet ook door de kamer met een tempo, dat de twee sumoworstelaars niet bij kunnen benen.

Zijn er geen patronen van hondesokjes? Of moet het dan gelijk een hele broek worden, omdat die anders afzakken? Een kindermaillot met een gat voor de staart?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
BreiMuts View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 23 Februari 2015
Locatie: Dordrecht
Status: Offline
Points: 329
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BreiMuts Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2015 om 12:26
Gisteren op controle geweest met het hondekind,de hele DA praktijk op stelten gezet Embarrassed
maar het verband is eraf en volgende week dinsdag gaan de hechtingen eruit.




Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Maart 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1291
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2015 om 12:50
Dat ziet er pijnlijk uit.
En voor jou, een hond met zo'n kap, valt dat een beetje mee?
Toen onze superactieve Duitse Herder destijds een kap om moest, brak hij er stukken uit door ermee tegen de muren te botsen/schuren. En dan met die kap langs onze benen - we hielden er mee kwetsuren aan over.
Grx
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2015 om 14:42
Originally posted by BreiMuts BreiMuts wrote:

Gisteren op controle geweest met het hondekind,de hele DA praktijk op stelten gezet Embarrassed
maar het verband is eraf en volgende week dinsdag gaan de hechtingen eruit.

Moesten ze hem met 10 man sterk tegen de grond drukken - hahaha. Ik had dat soort taferelen altijd met mijn konijnen.
Back to Top
BreiMuts View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 23 Februari 2015
Locatie: Dordrecht
Status: Offline
Points: 329
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BreiMuts Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2015 om 18:01
Originally posted by Oepske Oepske wrote:

Dat ziet er pijnlijk uit.
En voor jou, een hond met zo'n kap, valt dat een beetje mee?
Toen onze superactieve Duitse Herder destijds een kap om moest, brak hij er stukken uit door ermee tegen de muren te botsen/schuren. En dan met die kap langs onze benen - we hielden er mee kwetsuren aan over.


Is inderdaad een ellende die kap en blauwe scheenbenen,maar als ik dat niet doe ben ik elke seconde bezig met haar,voor de nacht bind ik er een oude sok om want anders slaap je niet Sleepy
Back to Top
BreiMuts View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 23 Februari 2015
Locatie: Dordrecht
Status: Offline
Points: 329
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BreiMuts Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2015 om 18:03
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Originally posted by BreiMuts BreiMuts wrote:

Gisteren op controle geweest met het hondekind,de hele DA praktijk op stelten gezet Embarrassed
maar het verband is eraf en volgende week dinsdag gaan de hechtingen eruit.

Moesten ze hem met 10 man sterk tegen de grond drukken - hahaha. Ik had dat soort taferelen altijd met mijn konijnen.


Het is een zij en een behoorlijk felle westie terrier,oh je schaamt je dood
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2015 om 19:11
Ach, ze zijn wel wat gewend bij de dierenarts. Toen het drukverbandje van Midnights pootje af moest, begon hij als een razende tekeer te gaan, terwijl hij al die tijd lief was geweest. Toen hebben ze hem maar een licht roesje gegeven. Tegen dat hij thuis was, was hij al niet meer groggy. En nu is hij ook weer aldoor lief, de andere katten negeert hij, zoals ze hem ook proberen te negeren. Obi staart nog wel eens doordringend, daar kunnen Midnight en Archie niet goed tegen en dan dreigen ze met een voorpoot.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2015 om 09:42
Oei ,dat ziet er pijnlijk uit ,maar dieren genezen snel dus Thumbs Upmaar
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2015 om 13:08
Even foto's plaatsen voor M,
 
Dit is Obi Wan (de man met de oudste rechten)
 
 
Dit is Archie (de uitsmijter)
 
 
En dit Middernacht (de patiënt)
 
 
 
 
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2015 om 13:35
Wat een mooie poezen ,de patient ziet er maar boos uit ,al die drukte ,wacht maar tot ik genezen ben seBig smile

WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2015 om 16:53
Eindelijk alle viervoeterkes van huize Magtelt in beeld...wat een mooi stel maar voor mij steelt Obi One de show..wat een bijzondere kleuren heeft die....de andere zijn ook lievekes hoor !
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12068
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2015 om 17:28
obi is ook mijne favoriet. Hij doet mij aan de aristocats denken en waarschijnlijk komt dat door dat wittige snoetje.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2015 om 19:22
Ik moet hier eigenlijk heel erg om lachen, omdat ik de Oob ook in het echt ken. Obi is kampioen stink poepen en als je alleen maar
naar hem wijst begint hij al te haren. Maar hij is wel heel lief, dat wel.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2015 om 20:19
Vroeger hadden we een felrode, dat heette Red Classic, Obi is wat zachter rood. HIj is al 14 en een echte Jan Doedel. Ook bij de andere zit geen kwaad bloed, al zijn ze wel jaloers alledrie. Als ik eentje aanhaal, willen de andere dat ook, liefst in volgorde van binnenkomst, dus Midnight het laatst. Op dit moment zit Midnight op mijn bureaustoel en zit ik op een bijgeschoven kruk. We hebben een stukje kaas gedeeld.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2015 om 09:04
Wat een heerlijk stel! Fijn dat het beter gaat met Midnight.

Gisteravond ging Juffouw Jansen er met mijn wol voor de Zeeuwse deken vandoor en gelijk naar buiten ermee, het is een geboren dief.  Het is zo dat, wanneer ik ze dan vermanend toespreek, ze het daarnaa ook te verduren krijgt van de oudere Tante Pollewop. Die helpt me mee met opvoeden zullen we maar zeggen.Wink
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2015 om 10:10
Heel herkenbaar, oude Be-Bob vond het jonge spul soms te druk en joeg ze het hele huis door, van parterre tot zolder, en daarna ging hij tevreden een tukje doen. We hadden er toen ook wel 5, 4 rond één jaar en Be-bob was boven de tien. Soms heb je ineens een hele smak katten en dan is het weer een bescheiden groepje van drie. IK vind het zo ook wel welletjes.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2015 om 10:38
Ik ben nog steeds een beetje jaloers anders - ik vind die dynamiek zo mooi tussen die dieren. Maar Cor is mijn lieffie - hij ligt hier
op kantoor naast me in een doos met deken en een breisel lekker te snurken, want meneer is de hele nacht op pad geweest en dat is
vermoeiend werk LOL
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2015 om 11:07
Ik vind dit zo.n heerlijk topic..volg en lees het met een big smile..m.n Bjoetje, zondagse naam Beauty zit momenteel boven op de kast..niet dat ze boos is maar om de tuin in te kijken, helicopterview zogezegd....ze doet me dan altijd aan de bijbelse Zacheus denken, die in een boom klom om Jezus te zien....sorry voor het vergelijk maar zo is het nu eenmaal . . Fijne pasemus allemaal met veel haakplezier..ik ga nog ff wieberen en naar de ...wie ??? juist :de Wibra...gegroet en een mieaauwtje van Bjoet
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2015 om 11:22
en jawel: Zachea aka Bjoetje zag van bovenaf dat ik over haar schreef en ze zag de foto's van de poezenbeesten en mevrouw wilde ook in dit topic .. é vwalla..hier ligt ze op m'n schoot en past de Fenna omslagdoek .. inmiddels is die weer aardig groter gehaakt maar toch . .

ze ziet er wat slaperig uit maar dat komt vast door die heeeeeeerlijk warme doek . .
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2015 om 11:30
wat een schattige poezenbeesten! en hond natuurlijk!!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 2345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.609 seconden.
Lang Yarns