Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Arme kat

Reageer Reageer Pagina  <1 345
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2015 om 17:42
Zeker duim ik voor een spoedig herstel van Midnight. 
Kattenluik met chip werkt bij onze 2 dames perfect. 
Waar regels zijn stopt het denken (bron: Omdenken)
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2015 om 17:21
Natuurlijk gaan we duimen,Magtelt. Sterkte en heel veel beterschap. Jammer dat ik niet in de buurt woon,de bench had je zo kunnen lenen.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2015 om 15:57
heel veel sterkte met de kat
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2015 om 14:32
Even bij de kringloop kijken .

Plaatselijke sufferdje .?? Ik heb onze bench ook net naar de kringloop gebracht .

sterkte met de kat
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2015 om 13:39
waarschijnlijk geneest het vanzelf. Bij katten gaat dat vlot.
Onze Lucifer (een rosse) kwam ook eens mankend thuis en hij had een verdikking op de voorpoot. Ge mocht er niet aankomen en hij meed dat pootje. Maar na drie dagen, nog altijd met een verdikking en licht mankend sprong hij al terug over de omheining.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2015 om 13:32
ik zal duimen dat het vanzelf zal genezen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2015 om 13:23
Onze zwarte aanloper kwam vanmorgen na een afwezigheid van 24 uur binnenhinken, at twee bakjes en klom toen jankend de trap op. Nu logeert hij bij de weekenddierenarts met gebroken teentjes, arme ziel.
Maandag wordt er bekeken of hij zelf kan genezen in een bench of konijnenkooi of dat er een pennetje in moet. En als hij helemaal beter is, gaan de balletjes er af en de chip er in. Dan programmeren wij het luikje, zodat hij zelf kan kiezen of hij onze kat of een buitenkat is. En wij gaan zo op jacht naar een bench of kooi. Huren wordt zo duur dat kopen een betere optie is. Ik had hem al Midnight genoemd, toen ik nog dacht dat het een dame was, maar het is een sekse-neutrale naam.

Willen jullie voor hem duimen?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 345

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.141 seconden.
Lang Yarns