auto stofzuigen en stiekeme postbode |
Reageer | Pagina <1234 10> |
Autheur | |||||
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
||||
|
|||||
|
|||||
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
||||
Je hebt al een erg mooie verzameling binnen, Bep!
Op maandag worden de bussen geleegd op de gewone tijd. Meestal 17.00 uur. Er staat ook elke dag opnieuw op elke bus vermeld wanneer de volgende lichting plaatsvindt.
|
|||||
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
||||
Dit is toch wel erg leuk en inderdaad zo van harte gegund
|
|||||
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|||||
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
||||
Hier worden de bussen op Maandag nie / geleegd . Ik ben expres naar Haarlem gegaan .Daar worden ze wel geleegd na 18.00
|
|||||
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
||||
Heb maandag (alhoewel...ik....mijn lief, feitelijk) om ca 14:00 uur gepost.
|
|||||
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|||||
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
||||
nog veeeel meer denk ik. |
|||||
Juul
Hobbywonder Lid sinds: 20 November 2015 Locatie: tricht Status: Offline Points: 713 |
Post Options
Thanks(0)
|
||||
Het is je gegund Bep. Vind dat het nog snel bezorgd is vanuit nederland. Hier maandag op de post gedaan.
Ik denk dat je er nog wel een paar kunt verwachten. Leuk toch.
|
|||||
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette |
|||||
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
||||
Whahaha zo leuk Bep dat zelfs je postbode meewerkt aan onze verrassing. Je laatst mooi bezielde uil was van mijn adresje naar de jouwe gevlogen.
Geniet ervan en maak er wat moois mee ze zijn met liefde gemaakt voor je lekker puh |
|||||
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
||||
oh wat is dit leuk om te lezen.
Wat een mooie applicaties heb je al gekregen. Fijn dat de verrassing geslaagd is.
|
|||||
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
||||
Ik zou graag om de hoek staan bij Bep om haar gezicht te kunnen zien wanneer de postbode komt
|
|||||
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|||||
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
||||
lijkt mij ook wel leuk. ik ben zoooooo benieuwt of alles nu wel aankomt
|
|||||
oant Sjen
|
|||||
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
||||
Ik ook
Zal de postbode ook nieuwsgierig zijn ....?. |
|||||
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
||||
vast wel
|
|||||
oant Sjen
|
|||||
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
||||
Hier worden de bussen ookniet geleegd op maandag zag ik toen de vlop er al in lag....
|
|||||
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
||||
Waarom zou dat per plaats verschillen?
|
|||||
Geerlig
Hobbyguru Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Post Options
Thanks(0)
|
||||
Jammer dat Bep zo ver weg woont. Anders zouden we allemaal denk even om een hoekje kijken.
|
|||||
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
||||
Hi-hi, Geerlig, dat zou ik ook wel willen...
Vreemd. Ik weet wel dat er "buitengebieden" zijn waar om de andere dag gelicht wordt. Maar in de bewoonde wereld in mijn omgeving ben ik dit nog niet tegen gekomen.
|
|||||
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
||||
VERVOLG :
curieus zoals ik ben, had ik mij aan tafel geplaatst zodat ik uit het raam kon kijken (welliswaar achter een orchidee met alleen maar stokskes omdat er geen bloem meer instaat, ipv een geranium) om de postbode te bespieden. Ik hoorde de brievenbusklep van een paar huizen terug klepperen, ben rechtgestaan en heb mij voor het venster gezet. Hij had een heel pak in zijn handen, maar nam toch eerst nog twee reclamefolderkes uit zijn zak en toen kwam het, hij zette zich met zijn benen gespreid over de fiets en leunend tegen zijn zadel, likte aan duim en wijsvinger en begon de enveloppen een voor een te pakken, elke keer kijkend of hij bij het juiste huisnummer was (onthouden kan hij precies niet goed, ofwel was hij zelf verbaasd) en in onze klep te steken. De eerste die niet meer voor mij was heeft hij wel goed bekeken en huisnummer nog eens getsjekt, maar dat stond op het huis naast ons. Dus is hij verder gegaan. Ik gelijk zot naar beneden gelopen, brievenbus sleuteltje gepakt om het deurtje van de schatkist te openen. Terug bovengekomen rap die reclamefolders eruit gegooid en heel gedistingeerd een patattenmeske gepakt om de enveloppen mooi open te snijden. Er waren er bij die serieus toegeplakt waren. Mij op mijn gemakske gezet en een voor een met grote ogen de inhoud naar buiten laten komen. Stuk voor stuk weer pareltjes die in mijn hoofd dus ook weer ergens geplaatst werden. een beursje (dat ik in mijn gedachten toch een plaatsje bij de applikskes heb gegeven) een kleinigheidje (een heel fijngehaakte boekenlegger) een applicatie (het verkleinwoord ervan zou hier echt misplaatst geweest zijn) een zonnebloemenkaart een verrassing (met wiebeloogjes en kralenpootjes) en meneer de uil (van fabeltjeskrant daar lijkt hij op) met hele kleine knoopjes als oogjes maar hier weet ik dus ook niet van wie het komt. Op de achterkant van de enveloppe staat een Zwitserse nummerplaat geschreven Allemaal weer wreeeeeeeeeeeeeeeeeeed bedankt. Uit al de bijhorende briefjes kan ik wel het een en ander uit opmaken maar dan nu het vragenvuurtje : Waarom ikke? En de voornaamste vraag die me bezighoudt : Hoe hebben jullie dat gefikst zonder hier één krimp prijs te geven? |
|||||
|
|||||
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
||||
Nu volledig ???? Ik mis die van mij nog . Misschien morgen .
Zijn er nog meer die missen ???? Waarom Ikke ???? Waarom voor jou een vraag voor ons een wee/ |
|||||
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
||||
mutti doet jou t het niet van je toetsenbord?
er staat elke keer een / in plaats van een t of doe je dat expres? |
|||||
Reageer | Pagina <1234 10> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |