auto stofzuigen en stiekeme postbode |
Reageer | Pagina <12345 10> |
Autheur | |
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
er missen nog veel meer.
|
|
oant Sjen
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
nog meer?????????????????????????????????????????????????????????
|
|
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn t doet het niet op toetsenbord van laptop
Hebbeb gisteren ontdekt dat hij het met los toetsenbord wel doet,maar die moet ik nog halen Nu heb ik sinds gisteren ook een tablet maar dat is nog even oefenen |
|
Elizabteh
Hobbyguru Lid sinds: 19 Juni 2010 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 2524 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik tel nu 12 in totaal toch ??
|
|
oant Sjen
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb er hier 12 ja, dat is al keiveel.
|
|
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
ja ik had al gezien dat er nog nummerplaten opstonden. Maar deze was met het landteken van zwitserland. En als de post dan terugkomt kan de facteur dan direct de weg vinden waar het terug naartoe moet? Gewoon met die cijfer/lettercombinatie?
|
|
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vond het ontzettend leuk om te mogen doen voor jou Bep.
Het was de 1e keer dat ik iets maakte met zulk fijn garen en het viel me zo mee dat ik misschien wel nog meer fijn werk zal proberen te maken. Daarnaast was het een goede reden om mijn assortiment haaknaalden uit te breiden met kleine maatjes
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
ga morgen maar weer achter de geraniums zitten
|
|
oant Sjen
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijne zit er ook (nog) niet bij.
En de voornaamste vraag die me bezighoudt : Hoe hebben jullie dat gefikst zonder hier één krimp prijs te geven? Uhhhhh, er bestaat de mogelijkheid tot berichten in privemodus te sturen, plus af en toe een groepsmail En Bloem heeft het allemaal perfect voor elkaar gebokst en geregeld een voor Bloem |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
bep
Post Options
Thanks(1)
|
ik denk dat het met een 0,5 of zoiets is gehaakt, zo fijn en ook heel regelmatige steken. Bij mij zouden dat dan 2 kleintjes en een grote lus worden.
Dat is dus één van de voordelen die ik nu heb en misschien een nadeel voor jullie : ik kan in de toekomst jullie werk nog kritischer gaan bekijken, want ik heb hier een voorbeeld. Nog een voordeel voor mij is dat ik nu kan zien hoe jullie de ogen, monden en neuzen doen (mijn problemen) |
|
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
nen groepsmail????????
|
|
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
seffes eerst een geranium gaan kopen (of pikken)
|
|
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk dat de postbode in porties verdeeld.
Heeft er zelf de grootste lol in natuurlijk |
|
Aranince
Duizendpoot Lid sinds: 11 Oktober 2014 Status: Offline Points: 321 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is weer een hele mooie verzameling!!
Maar nog altijd mis ik er minstens 1 (Begon me al een beetje zorgen te maken, maar zo te zien missen een aantal andere ook nog)
|
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
En dan zeuren ze bij de post bedrijven dat er een terugloop is van post verzenden. Nouuuuuuuuu geloven jullie het nog ????
Zo leuk dit, ik vind Bep´s reacties supergaaf. Zie dr gewoon zitten en staan en kijken en denken in gedachten. Wie wat hoe en waar! |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
Zoveel in 1 keer kunnen ze waarschijnlijk niet meer aan. En dan nog allemaal naar hetzelfde adres. De postbode hier zal na morgen wel oververmoeid zijn.
|
|
|
|
Juul
Hobbywonder Lid sinds: 20 November 2015 Locatie: tricht Status: Offline Points: 713 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk dat de terug loop van de post meer te maken heeft met de tarieven van de postzegels. Hoe duurder hoe minder er verstuurd wordt lijkt me. Gelukkig heeft Bep daar geen last van
|
|
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette |
|
Geerlig
Hobbyguru Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat zijn ze toch mooi allemaal. Geniet er maar van.
|
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
voor Bloem Dankjewel voor het mee doen. we hebben het met elkaar gedaan [/QUOTE] |
|
oant Sjen
|
|
Reageer | Pagina <12345 10> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |