Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

auto stofzuigen en stiekeme postbode

 Reageer Reageer Pagina  <1 678910>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14063
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2016 om 23:13
Bep wat is dit prachtig. Hoe kom je er op? GEWELDIG!!!!!!!!!!!
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2016 om 23:38
wat mooi heb je het gemaakt,stoelen met een verhaal..
ik had ook graag mee gedaan maar kwam hier ws te laat
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2016 om 00:01
Dit is heel erg mooi.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8163
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2016 om 08:50
FANTASTISCH

Hoe wordt nu de zetel verdeling ???
Back to Top
Juul View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 November 2015
Locatie: tricht
Status: Offline
Points: 713
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Juul Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2016 om 09:05
Wat heb je dat mooi gemaakt. Super idee ook.
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8325
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2016 om 09:13
Jeetje Beb wat leuk .wat een goed idee. Ik wist dat de stoelen aan het opknappen was maar hier was ik nooit opgekomen. Echt kunst met een grote
oant Sjen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12091
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2016 om 11:03
dank jullie wel. Dit zijn stoelen die ik toen gekocht had voor het feest voor de bomma met haar doos. En als de kinderen met de kleinkinderen komen eten moeten er altijd stoelen bijgezet worden. En die groene skai vond ik lelijk. De zit laat ik zo dan kan die afgekuist worden. De engeltjes op de achterkant is als herkenning voor hen, de oudste mag op de grootste engelstoel, de middelste op de middelste en de kleinste achtereen op de mini engelstoel.

Bloem mijn project om de meubelen terug te herschilderen staat op 'wacht' omdat ik er nog niet uit ben in welke kleur. Hetgeen ik geprobeerd had geeft me geen 'geluk(t) of datishet'gevoel.


ik had wit en grijs en heb dus probeersels erop gezet, maar geen enkele kan mij bekoren.

Oorspronkelijk toen we ze gekocht hadden (ong 30 jaar geleden denk ik) was de eetkamer zwart. Dan heb ik die een tiental jaren geleden of ietskes langer helemaal afgekrabt met glas tot op het blote hout en gevernist en nu wil ik terug wat anders.

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14063
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2016 om 11:57
Bep met nog meer in mijn achting te stijgen. Prachtige teksten schrijven, taarten bakken, stoelen bekleden en nu ook nog met een engelengeduld lak afkrabben. 
PS. Mijn zoon is meubels wit aan het schilderen. Ik en bang dat de oude klerenkast van mijn grootmoeder ook wit zal gaan worden. De commode, lavabo Bep, is al wit. Heb ik zelfs zelf gedaan toen hun 2e baby kwam.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2016 om 17:22
Wat heb je moois gemaakt van al de creaties die je gehad heb.
Een heel origineel idee zo, Toppie
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2016 om 21:40
sprakeloos Beppeke, wát een ongelooflijke kunstwerken heb je bedacht en er ook uitvoering gegeven, wowwwww
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Stramien View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1731
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Stramien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2016 om 10:11
Wat een geweldig idee Bep!
Heb je ook een (b)engeltjes stoel er tussen staan?
december2011

Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2016 om 11:12
Wat een werk. Maar het zal wel heel mooi worden.
Back to Top
Aranince View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 11 Oktober 2014
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Aranince Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2016 om 11:45
Ow wow! Heel mooi gemaakt!! 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12091
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2016 om 00:00
creaans en aranince, ik heb kopiejen proberen te maken zodat jullie er toch ook bij op kunnen.
Back to Top
Aranince View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 11 Oktober 2014
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Aranince Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2016 om 11:41
Ahh wat lief!! Het lijkt er ook nog wel een beetje op! Big smile
Zo horen wij er ook nog een beetje bij hihi

(En wie weet, misschien komen mijn hartjes en bloemetje oooooit nog een keer aan...)
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2016 om 12:51
Erg leuk.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2016 om 14:57
oh Bep wat leuk het is goed gelukt.
Fijn om er op die manier toch ook bij te zijn.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12091
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2016 om 00:52
en de tweede is ook klaar :




Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3622
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2016 om 08:18
ook al zo een Kunstwerk
super mooi
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2016 om 13:33
Deze is ook supermooi.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 678910>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns