Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Autobezitters!

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
onderzoeker View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer onderzoeker Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Autobezitters!
    Posted: 06 Maart 2014 om 14:02
Beste autobezitters van hobbydoos,

Voor een onderzoek aan de Universiteit Utrecht heb ik samen met mijn projectgroep een enquete opgesteld om de bereidheid van autobezitters om hun auto te delen met anderen te onderzoeken.(peer-to-peer autodelen). Het zal hooguit tien minuutjes van uw tijd kosten.

Het referentienummer van deze enquete is 1 (wordt duidelijk wanneer je de enquete open)

Er worden ook drie VVV-bonnen verloot ter waarde van 25 euro!

Met vriendelijke groet en alvast bedankt,

Student Innovatiemanagement.

De link naar de Enquete: http://www.onderzoekautodelen.nl
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2014 om 14:05
ha welke auto?
2 een rijbewijs (bijna 3) maar een auto ho maar!
als je nou om bollen wol gevraagt had!!
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer onderzoeker Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2014 om 14:10
De enquete is slechts voor autobezitters :) Ik ben benieuwd naar hun mening voor mijn onderzoek, dus als er nog autobezittende Breiers op het forum zitten, Jullie zijn allemaal Welkom! Smile
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2014 om 16:04
Beste Onderzoeker, 

Volgens mij zit je op het verkeerde forum, maar wanneer je me een studie bezig bent, begrijp ik best dat je alles doet om een grote respons te krijgen. 

Misschien moet je je even voorstellen bij het Even voorstellen topic? Dan val je niet zo met de autodeur in het Hobbyhuis Wink

Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2014 om 16:31
Ik  vind dat dit niet hier op  een handwerk forum thuishoort  als  ik een enquette wil invullen doe ik dat wel op  desbetreffende sites ik  vind het niet leuk om hier  lastig gevallen te worden met enquettes ik vind dit  net zo erg als spam. 
Dit hoort op  een enquetten site of auto site thuis

Of wel ik  vind dit hoogst irritant en storrend en knap  brutaal ook nog eensAngry

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2014 om 16:46

Ik vind het wel slim en stoor me hier minder aan dan aan die mensen die zich hieraan het

patronenbuffet melden. Ik zou zeggen kijk naar buiten, de zon schijnt als de vraag
je niet aanstaat doe je pijltje naar links.
Weet je wat storend is . . . dat ze hier alleen breidozen verwachten, de doos heeft wel meer in huis Wink
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2014 om 17:02
Ik stoor me er niet aan, maar ik heb geen rijbewijs, dus auto en motor zijn van mijn man. Hij deelt wel met buren en vrienden, maar niet met vreemden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2014 om 17:05
ik vind het alle 2 even vervelend, ik vind het ook vervelend als je aan het winkelen ben en ze houden je tegen, ik vind het hier niet horen, als het nou over handwerken is vind ik het wat anders, en inderdaad ik verwacht hier breidozen en haakdozen en naaidozen, maar geen domme dozen, dit is geen autodoos forum, sorry hoor maar dan ga ik wel bij een auto club, maar verder kijk ik er niet meer naar, want het zou mijn r......t roesten
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2014 om 17:10
Als je aan het winkelen bent zijn het vermomde enquêtes. Ze vragen of je van de natuur houdt en duwen je dan een forumulier onder je neus om lid te worden van krienpies of het natuurfonds. Ik heb geen bezwaar, dat mensen dit proberen, net wat lw1463 zegt, je hoeft dit niet te lezen of aan de enqête mee te doen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2014 om 17:45
Het gaat zoals ik het begrijp om een universitair onderzoek. Het is niet commercieel dus niemand wil hier rijker van worden over de ruggen van hobbydozen, alleen maar slimmer Smile

Mijn zoon is 2 jaar geleden afgestudeerd aan Erasmus en heeft toen ook heel wat moeite moeten doen om voldoende mensen te vinden die aan zijn onderzoeksenquete wilden meedoen. Zonder voldoende deelnemers is je onderzoek onvoldoende en kun je dus niet afstuderen.

Ik vind het best slim dat hij/zij via verschillende fora probeert voldoende deelnemers te krijgen.
En zeg nou eerlijk, wat is 10 minuten op een mensenleven Ermm

Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2014 om 17:55
Creatief bedacht en laten we hier toch een creatief forum hebben :P
Ik doe er niet aan mee :) Ik deel mijn auto zeer zeker niet, hopla en nu weer haken :D
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2014 om 21:47
Van mij hoeft het hier ook niet, wil hier niet mee bezig zijn als ik met m'n hobby bezig ben. Het is ontspanning voor mij en ik zou het graag zo houden.

http://madebymg.
blogspot.nl/

https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer onderzoeker Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2014 om 22:45
Originally posted by Prideke Prideke wrote:

Ik doe er niet aan mee :) Ik deel mijn auto zeer zeker niet, hopla en nu weer haken :D

Maar ik ben juist geinteresseerd waarom u juist niet uw auto wil delen. :) Overweeg of u toch niet alsnog de enquete wil invullen. www.onderzoekautodelen.nl referentiecode 1 bij vraag 1.
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer onderzoeker Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2014 om 22:48
Bedankt iedereen voor het geven van z'n mening. Het heeft voor mij zeker geen commercieel doel, slechts om af te kunnen studeren en de resultaten worden ook openbaar gemaakt. ( geen enkel bedrijf kan er dus voordeel uit halen)
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2014 om 02:07
commercieel of niet  maakt  mij niet uit ik zit hier op  een hobby forum om meer over mijn  hobby te lezen en met gelij gestemde te spreken etc. Maar als ik over auto's wel of niet delen wil  praten ga ik naar een auto  forum. 
En als je niet genoeg mensen krijgt voor je  onderzoek, moet je juist  naar sites gaan waar ze wel dit onderwerp behandelen. Er zijn studenten sites er zijn auto sites er zijn technische sites en zijn autoverkoop sites daar  hoort dit thuis

Hier gaat  het om Handwerkhobby's en dat  hoeven niet  perse breidozen want  handwerken bestaat uit meer dan breien alleen niet waar. Maar goed succes met je onderzoek.  Ik kijk hier verder niet meer want anders gaat  het weer van kwaad tot erger en dat vind  ik de moeite niet waard.

Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2014 om 08:40
Originally posted by Hulten1 Hulten1 wrote:

Het gaat zoals ik het begrijp om een universitair onderzoek. Het is niet commercieel dus niemand wil hier rijker van worden over de ruggen van hobbydozen, alleen maar slimmer Smile

Mijn zoon is 2 jaar geleden afgestudeerd aan Erasmus en heeft toen ook heel wat moeite moeten doen om voldoende mensen te vinden die aan zijn onderzoeksenquete wilden meedoen. Zonder voldoende deelnemers is je onderzoek onvoldoende en kun je dus niet afstuderen.

Ik vind het best slim dat hij/zij via verschillende fora probeert voldoende deelnemers te krijgen.
En zeg nou eerlijk, wat is 10 minuten op een mensenleven Ermm

Helemaal mee eens.   
Ik kan je spijtig genoeg niet helpen, ik vermoed dat ik je onderzoek zou 'vervalsen' als buitenlandse.
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer onderzoeker Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2014 om 14:20
Originally posted by macheri macheri wrote:

commercieel of niet  maakt  mij niet uit ik zit hier op  een hobby forum om meer over mijn  hobby te lezen en met gelij gestemde te spreken etc. Maar als ik over auto's wel of niet delen wil  praten ga ik naar een auto  forum. 
En als je niet genoeg mensen krijgt voor je  onderzoek, moet je juist  naar sites gaan waar ze wel dit onderwerp behandelen. Er zijn studenten sites er zijn auto sites er zijn technische sites en zijn autoverkoop sites daar  hoort dit thuis

Hier gaat  het om Handwerkhobby's en dat  hoeven niet  perse breidozen want  handwerken bestaat uit meer dan breien alleen niet waar. Maar goed succes met je onderzoek.  Ik kijk hier verder niet meer want anders gaat  het weer van kwaad tot erger en dat vind  ik de moeite niet waard.

Ik begrijp uw kritiek, maar autogebruik is zo alledaags dat iedereen er mee te maken heeft. Wanneer ik alleen op autofora mijn enquete deel en krijg ik verdraaide resultaten. Als ik mijn onderzoek nou deed over vliegtuigbezit dan had ik hier nooit moeten komen, maar auto's staan bij iedereen in de straat, dus vandaar :)
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2014 om 18:18
Originally posted by onderzoeker onderzoeker wrote:

Originally posted by Prideke Prideke wrote:

Maar ik ben juist geinteresseerd waarom u juist niet uw auto wil delen. :) Overweeg of u toch niet alsnog de enquete wil invullen. www.onderzoekautodelen.nl referentiecode 1 bij vraag 1.
NOPES, ik was redelijk duidelijk :)
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2014 om 18:45
Ik heb de enquete ingevuld omdat ik nieuwsgierig was naar de vragen. Voor diegenen die niet willen delen waren er nergens opties en voor een goede enquete vind ik dat die mogelijhkheid er ook moet zijn. Anders is de uitkomst al gekleurd voordat je begonnen bent.
Voor alle duidelijkheid: ik heb geen baan, want de pensioengerechtigde leeftijd al lang gepasseerd.
Zou ik een baan hebben zou ik ook niet delen. Voor mij is mijn auto een vorm van vrijheid en dat wil ik graag zo houden.

Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer onderzoeker Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2014 om 17:25
Deze kritiek is zeer welkom, daarmee kunnen we de enquete perfectioneren. :)
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 3.109 seconden.
Lang Yarns