Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Autobezitters!

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2014 om 17:49
Ingevuld. In de hoop dat jij straks de maatschappij redt van doem duisternis, ondergang en milieurampen. Maarrrrr....ik koop geen auto om hem uit te lenen. Ik koop een auto voor MIJ en net als Lidwina vind ik je vragen uitgaan van uitleenbare auto's. Dat is een bus. Prima ding maar ik werk heel hard om een auto te hebben. Twee zelfs. VAN MIJ!!!In geval van nood en spoed mag iedereen hem trouwens gewoon meenemen. Kinderen, buren, vrienden en hun aanhang. Geen probleem maar ik ga hem niet kopen om te verhuren. En naar mijn werk ga ik op de fiets. Ik weet dus best dat het ook anders kan maar dat is dan weer net als het hebben van stapels bollen wol en breiboeken vol projecten die ik ooit ga doen. OOK VAN MIJ! In ieder geval heel veel succes met je studie. Maak er wat moois van. Dan ga ik nu weer verder met de shawl voor het Kinderhospice.
Hanny
Back to Top
Esther12 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther12 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2014 om 19:39
Originally posted by macheri macheri wrote:

commercieel of niet  maakt  mij niet uit ik zit hier op  een hobby forum om meer over mijn  hobby te lezen en met gelij gestemde te spreken etc. Maar als ik over auto's wel of niet delen wil  praten ga ik naar een auto  forum. 
En als je niet genoeg mensen krijgt voor je  onderzoek, moet je juist  naar sites gaan waar ze wel dit onderwerp behandelen. Er zijn studenten sites er zijn auto sites er zijn technische sites en zijn autoverkoop sites daar  hoort dit thuis

Hier gaat  het om Handwerkhobby's en dat  hoeven niet  perse breidozen want  handwerken bestaat uit meer dan breien alleen niet waar. Maar goed succes met je onderzoek.  Ik kijk hier verder niet meer want anders gaat  het weer van kwaad tot erger en dat vind  ik de moeite niet waard.
Ik ben het volkomen eens met Macheri. Als er een raakvlak zou zijn met onze hobby handwerken, zou ik er minder problemen mee hebben. Maar hier stoor ik me, eerlijk gezegd, behoorlijk aan. Je had op z'n minst even in het onderwerp kunnen zeggen dat het om een enquête ging, dan had ik het niet aan hoeven klikken.

Back to Top
Lady JB View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lady JB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2014 om 19:42
Schitterende reactie hhoekstra!
Moet je ook bijtreden... mijn auto is ook van MIJ, en die leen ik niet uit. Mensen zijn soms zo onzorgvuldig (heb vorige week nog een Cambio-auto zien rijden (= een autodeel-auto), met blutsen en krassen overal!)... en als ik zie wat een brokkenpiloten er rond rijden...
Neen! Ik betaal de aankoopprijs, taksen, verzekeringen,... zorg dat hij gewassen en gestofzuigd is... dan wil ik hem ook voor mij als ik hem nodig heb... en liefst zonder krassen en blutsen van een ander!
Handmade by Lady JB

http://lady-jb.blogspot.be/
http://www.ravelry.com/designers/lady-jb
http://www.ravelry.com/projects/LadyJB
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.016 seconden.
Lang Yarns