Azijn tegen afgeven |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel goed advies... alleen ben ik altijd te laat om daaraan te denken. Het desbetreffende rokje draagt uitstekend, geeft niet af aan de stoelen en wordt met andere spijkerbroeken gewassen. Verder geen probleem meer. |
|
francis3
Hobbywonder Lid sinds: 20 Januari 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
|
Deze zeep haal ik bij de apotheker en die gebruik ik als ik eens EXTRA vuile handen heb. Het is een soort van scrubzeep.
Handen een beetje vochtig maken, dan een beetje op je hand doen en dan eerst goed wrijven, (de zeep wordt korrelig) en begint te schuren. Wordt eigenlijk afgeraden (dus eigenlijk niet verboden) voor mensen die moeilijk genezen. Je moet wel spaarzaam gebruiken, en zeker niet elke dag.
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is vast net zo iets als werkplaatszeep dat koop ik meestal als den Aldi het in de aanbieding heeft - voor mijn oliepotje van een huisband.
Wat ik meestal zelf vergeet is voor een klusje je handen insmeren met handcrème dan heeft viezigheid of blauwigheid ook niet zo'n grip
op je huid. Maar ik sta meestal al tot mijn oren in de kersen of appels voor ik denk o ja
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
De verfstoffen van die lap lijken me niet met korreltjeszeep te verwijderen omdat het echt diep in de huid getrokken was. Het zag er bijna zwartig uit alsof mijn handen afgestorven waren en geschikt waren voor amputatie. Die korreltjeszeep ken ik als "monteurszeep" en werkt heel effectief op hardnekkig aangekleefd vettig vuil. Het vooraf invetten doe ik ook vaak als ik in de tuin ga graven met mijn handen. Werkt heel goed! Alleen bij een simpel lapje had ik het niet verwacht. Drie dagen geduld... toen was het weggesleten.
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
korreltjeszeep werd bij ons thuis garagezeep genoemd die is ook een verkocht bij de action ik weet niet of ze deze nog verkopen |
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |