Baby Born |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
Anneleejn ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 02 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 49 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 11 Februari 2011 om 20:48 |
Hallo,
Ik zou graag heel wat kleertjes voor mijn schoonzusje haken! Ze is 10 jaar en ik wil haar Baby Born een hele nieuwe garderobe geven.. Kunnen jullie me helpen? Liefst patronen in het Nederlands en om te haken. Ben heel wat handiger in haken dan in breien.. Alvast heeeeeeel erg bedankt! Anneke_en_leentje@hotmail.com |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Al gekeken op de breikraam?
|
|
![]() |
|
Anneleejn ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 02 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 49 |
Ja, daar heb ik al gekeken, maar dat is maar breien, niet?!
|
|
![]() |
|
Jips ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Het meeste voor BabyBorn is gebreit en niet gehaakt, ik zal even in mijn patronen kijken voor je. Ik heb het een en ander gemaild! |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
je hebt mail....... |
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ik heb wat mappen met Baby Born, door elkaar gehaakt en gebreid, maar misschien heb je die al van Jips ontvangen. Ik stuur ze toch maar, de prullenbak is geduldig.
Ik zou, als ik jou was, wel mijn emailadres in mijn profiel bij msn messenger zetten en hier verwijderen. Nu kan iedereen op internet hem lezen, je profiel is alleen voor andere hobbydozen toegankelijk. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
vlijtig liesje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 03 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 861 |
Mag ik ook meedelen met de kleertjes voor baby born Mijn
kleinkinderen zouden er erg blij mee zijn Heel erg bedankt en een perettig weekend Vlijtig Liesje |
|
vlijtig liesje 4961
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ik dacht dat je ze al allemaal had.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
puzzelfan ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 320 |
Mag ik ook meedelen in deze haakpatronen voor mijn mams Wie weet zit er wat nieuws tussen Alvast bedankt |
|
![]() |
|
Al heel erg bedankt iedereen!
Kan ik anders ook echte babydingen voor een Baby Bron haken? Weet iemand welke maat ik dan moet nemen? |
|
![]() |
|
In de nieuwe Andrea Kreativ voor baby's staan nu ook patronen voor premature baby's, omdat de ontwerpster zelf oma is geworden van een te vroeg geboren meisje. Toen ontdekte ze dat die patronen schaars, maar erg nodig zijn. Dus in dat blad kun je patronen vinden die BB ook passen.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
winter61beer ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
JE KUNT OOK DUNNERE HAAKNAALDEN GEBRUIKEN,
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Volgens mij heb ik bij een eerder topic over BB al alles wat ik heb, verstuurd. Dus Angelina en Vlijtig Liesje, ik heb niets nieuws. Kijk eens in je mail of je iets van mij hebt ontvangen.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
vlijtig liesje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 03 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 861 |
Hallo Magtelt
Inderdaad hoor Ik heb ze van je ontvangen, alleen had ik ze in de verkeerde map gestopt Sorry hoor groetjes vlijtig liesje |
|
vlijtig liesje 4961
|
|
![]() |
|
Crea-Linda ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 25 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 25 |
Ik zou graag meedoen met de vraag. Alleen dan voor naaipatronen. Mijn meisje is prematuur geboren en heeft een paar kleertjes van dr eigen. Maar zou zo graag zelf aan de slag willen, om vast wat te maken voor d'r verjaardag. Heb gergegeld al de boekjes van andrea kreativ ingekeken, maar merendeel is dat breipatronen en sorry ik kan geen steek breien.... Ik heb zelf een aantal boekjes liggen van andrea kreativ, maar zou graag met anderen willen ruilen per mail voor naaipatronen. Wie o wie kan me helpen? Verders al rondgekeken voor de baby born knippie, maar die bestaat helaas niet meer en is ook niet meer aan te komen. Wat ik erg jammer vindt.
|
|
![]() |
|
Heb je al eens op de site van wollyonline gekeken
Er staan patronen op die je moet kopen maar ook een paar die gratis zijn Probeer het daar eens groetjes vlijtig liesje |
|
vlijtig liesje 4961
|
|
![]() |
|
nldutchy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
|
Linda er is een hele zooi onderweg naar je toe. Wat je niet kunt gebruiken, kun je weggooien. Ik dacht dat ik helemaal geen naaipatronen had, maar ik had wat verkleedkleren. De rest is voornamelijk haken en breien.
Ik wist niet eens dat er een baby born knippie bestond. Maar als je wilt leren breien of haken, is er genoeg op you tube te vinden en wij kunnen je raad en tips geven en je door het begin loodsen. |
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Haaknaald ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 26 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1619 |
Als iemand nog naaipatronen heeft voor Baby Born dan heb ik wel belangstelling. Die van wollyonline heb ik al. Groetjes Els. |
|
http://elsjeshaakcreaties.blogspot.com/
|
|
![]() |
|
De Andrea Kreativ voor poppen krijgt voortaan aparte patroonbladen, dan zitten de getekende patronen niet meer dwars door de breibeschrijvingen heen. In het nieuwste nummer staat al zo'n patroonblad.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |