baby born |
Reageer |
Autheur | |
paulahart
Newbie Lid sinds: 16 Oktober 2011 Status: Offline Points: 5 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 Januari 2013 om 21:28 |
Goedenavond,
Voor de baby born van mijn dochter en van mijn nichtje ben ik op zoek naar een patroon van een reiswiegje en of een draagzak., zodat ze samen kunnen logeren.. Is er iemand die mij hieraan kan helpen? Alvast bedankt! Vriendelijke groet, Paula 't Hart Paula@familiethart.nl
|
|
J@nke
Hobbyguru Lid sinds: 30 Oktober 2012 Status: Offline Points: 1165 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo Paula,
http://forum.hobbydoos.nl/patroon-reiswieg-babyborn-babypop_topic18963.html Misschien kun je hier wat mee. Groetjes Janke |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb je het één en ander gestuurd op slaapzakgebied. Is zo'n mozesmandje een idee? Je kunt er zelf hengsels aan maken, van touw ofzo. En dan een slaapzak erin. Mandjes vind je misschien in de Kringloopwinkel of op rommelmarkten. Of bij Xenos.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
annele
Duizendpoot Lid sinds: 09 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 225 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb het patroon van een reiswieg, draagzak voor op de rug en een buikdrager. Alleen kan ik die niet per mail verzenden.
Als het dus geen probleem is wil ik die wel per post doen toekomen. |
|
m.v.g. annelies
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |