|
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
everline ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 02 September 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 731 |
![]() |
Die zijn echt heel erg leuk. Zou iemand mij het patroontje
ook willen sturen? groeten, bianca |
|
![]() |
|
seat67 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 05 Oktober 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 440 |
![]() |
Leonie en Bianca jullie hebben mail...
|
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
![]() |
Hartelijk bedankt. Wat een schattig
![]() |
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
rita_1709 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4454 |
![]() |
Mogen de draakjes ook mijn richting uitkomen aub. Dankjewel.
|
|
Groetjes,
Rita. Bloemen zijn om mooi te zijn.. Mensen zijn om goed te zijn !! |
|
![]() |
|
L33ntje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2047 |
![]() |
Ik heb hem inderdaad ook ooit gemaakt, maar vond het patroon echt een ramp, en niet alleen vanwege het feit dat het stekenaantal niet altijd klopt. De echte problemen beginnen overigens pas bij de kop.
Ik heb er maar wat van in elkaar geflanst indertijd, en an sich vind ik het helemaal niet erg als er een klein foutje in het patroon zit, maar als je er ZO veel geld voor betaalt, mag je wel verwachten dat je het niet allemaal zelf uit hoeft te vogelen. Dan kun je net zo goed van de foto werken. ![]() ![]() De vleugeltjes heb ik er meen ik zelf bij bedacht. En zoals je HIER kunt lezen, heeft vrijwel iedereen problemen met het patroon. Ik geloof een of twee die er niks over zeggen, de rest heeft - net als ik - het halve patroon moeten herschrijven om het kloppend te krijgen. Laat ik het zo stellen : de Ragnarok-dragon is hierbij vergeleken echt een eitje ! |
|
![]() |
|
hbootsman ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 26 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 306 |
![]() |
Raar ik heb er echt geen problemen mee gehad maar ik doe toch meestal een patroon maar globaal volgen
![]() Die van jou is echt super geworden! |
|
![]() |
|
qwerty ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 26 April 2010 Status: Offline Points: 528 |
![]() |
mag ik me ook nog aansluiten?
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
seat67 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 05 Oktober 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 440 |
![]() |
Mette, je hebt mail.
grtz seat |
|
![]() |
|
Lintequess ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 386 |
![]() |
Zou het ook leuk vinden als het patroon mijn kant opkomt.
![]() |
|
![]() |
|
Petla ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 25 November 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 83 |
![]() |
zou ik daar ook een patroon van mogen,wat een schatjes zeg!!!
|
|
Groetjes Petla
|
|
![]() |
|
evita ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 20 Augustus 2010 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4 |
![]() |
hallo, kan ik ook zo'n patroon van een draakje hebben, mag er meerdere zijn ook thks
|
|
beter één goede vriend, dan veel waar je niks aan hebt
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |