Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenBaby Pearl

Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2007 om 14:58
Ik heb me eergisteren met lood in de schoenen aan Baby Pearl gewaagd; gewoon véél te schattig om niet te proberen ! Maar wát een klus, zeg !
He breien viel wel mee; gewoon pennetje voor pennetje de instructies volgen, en moeilijke dingen zaten er eigenlijk niet in. Vooral die vingertjes, hieltjes en mondje was een geweldig leuke uitdading.

Maar oh, dat in elkaar zetten ! Ben er denk ik net zo lang mee bezig geweest als me het breien zelf ! En hoewel het niet helemaal een kopie is van het patroon, vind ik 'r toch redelijk gelukt.

Ik zal vanavond even kijken na mijn post of ik een fotootje kan uploaden, maar niet schrikken hoor, ze is nog kaal ! Durf niet zo goed met de haren te beginnen uit angst dat ik het verprutst.

En het nekje is ene beeje te lang; volgens mij had het nekstukje er IN gemoeten in plaats van erTUSSEN. Maar zo is ze ook wel cute.

Maar één dingetje wil me niet lukken : ik moet met kettingsteekjes de knoopjes er op bordurenm en laat ik dát nou nét niet kunnen. Wie heeft er een goed - linkshandig- voorbeeld van hoe je dat moet doen ?? Het is te klein om te kunnen tamboeren, helaas.

Ach, ik moet zo naar de winkel, misschien koop ik wel gewoon ene paar leuke kleine knoopjes of kraaltjes; 't is toch niet voor een baby
A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns