Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

baby scrapbook

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: baby scrapbook
    Posted: 15 Augustus 2011 om 13:12
voor mijn komende kleinkind wil ik graag een scrapbook gaan maken.

Graag wil ik daar natuurlijk ook haakwerk in.

Nou ben ik op zoek naar inspiratie en platte haak patroontjes en eventueel kleine toepasselijke plaatjes voor o.a. de buitenkant en een stamboom (voorkeur gehaakt)  waarin beide opa's en oma's, de a.s. ouders en natuurlijk de kleine in moeten komen.

Voor overige ideeën en tips houd ik me ook aanbevolen.

Ik heb al gehaakte letters voor de naam en het boekje 'baby's eerste jaar' van action om 'embellishments'(= versieringen) en ideeen uit te halen.
Ook heb ik al allerlei patroontjes en afbeeldingen van applicaties die ik kan haken.

groetjes,

geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2011 om 14:00
Je kunt op plaatjes die je leuk vind ruitjes tekenen, eventueel moet je ze eerst vergroten. Dat vergroten gaat ook heel goed met haakvoorbeelden waar je geen patroon van hebt, dan zie je de steken beter en kun je het nahaken. succes, Lida. 
Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2011 om 16:13
Dank je wel Lidwina. Ik heb een mooi plaatje gevonden om na te haken en ook graphpaper passend bij aantal steken en toeren per 10 x 10 cm.

Iemand nog tips hoe ik het plaatje tot juiste grootte uit kan vergroten. Ik heb hem ingescand; maar picasa geeft geen bewerking aan om te vergroten.

En dan nog een vraag; hoe krijg ik mijn plaatje mooi overgezet op de ruitjes?
groetjes,

geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2011 om 18:51
Op het copieerapparaat kun je vaak vergroten. Het is soms wel uitzoeken waar je de afbeelding het beste neerlegt. Ik heb wel geboortekaartjes zo vergroot en dan gebruikt voor het een of ander.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.625 seconden.
Lang Yarns