Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

baby vestje

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: baby vestje
    Posted: 15 Augustus 2012 om 15:12
ik ben op zoek naar een nederlands en simpel gehaakt baby vestje tot 6 maanden, heeft iemand van jullie dat, en dan bedoel ik zo'n vestje die je voor zowel meisjes en jongens kan maken, gebreide zijn er genoeg maar gehaakte kan ik echt niet vinden, wat doe ik toch altijd verkeerdCry ik wil een roze, blauwe en witte maken, er zijn bij onze vrienden 3 baby's onderweg, dus zij worden al opa en oma en dan lijkt het me een leuk idee om van die vestjes kadoo te doen, en als er evt. een mutje bij zit dan is het helemaal geweldig
Back to Top
Sonjake View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sonjake Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2012 om 17:17
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2012 om 17:21
Elma op drops staan er ook wel een paar!
Zelf vind ik dit zo'n schatje!

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2012 om 22:33
Helaas, ik heb alleen een ingewikkeld meisjesvestje voor een baby.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 08:49
ja het zijn vaak vestjes voor meisjes, ik baal ook zo ik heb 3 jongens en ik heb vestjes voor ze gehaakt vroeger, maar ik heb toen het boekje uitgeleend en nooit meer terug gekregen, daarom leen ik nooit meer iets uit want zo'n boekje vind je niet meer. ik heb al zo vaak gezocht op markplaats
Back to Top
yaya View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yaya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 09:21
Groetjes ...

http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/
http://www.wolenzo.be/
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 09:34
dank je wel, ik ga het gewoon nog even proberen te vinden, in het nederlands vind ik het toch makkelijker, knuffels haken in het engels dat lukt goed omdat daar het aantal steken bij staan, maar met zo'n vestje moet je toch alles heel goed lezen en lezen en lezen en dat is toch wel moeilijk
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 09:34
ik zal ook eens in mijn boekjes zoeken!!
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 09:36
ah dat vind ik lief, dank je wel, en vind je het niet dan blijf het lief dat je dat voor me doe
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 09:42
Ik ga vanmiddag even voor je boven zitten om het te scannen!
En dan komt het jou kant op!
Heb 4 boekjes gevonden met truitjes erin!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 09:55
Ik ga ook eens zoeken in mijn oudere bladen, goed idee, ik had alleen in mijn mails met patronen gezocht. Ik sleep de hele zwik de tuin in en ga lekker zitten bladeren.

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 20:21
Ik ga nu scannen en sturen. Kijk maar wat je bewaart of prullemandeert.

wat rozengeur.
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 20:33
HugHugHug magteld ikHeart jou
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 21:46
Graag gedaan. Het vervelende is dat je dan van alles tegenkomt wat je ook wel zou willen maken: dekens, poncho's, knuffels. Ook die lieve baby's leiden enorm af.

wat rozengeur.
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 21:54
hahaha  ja baby's het blijft zo leuk, daarom wil ik ook zo graag oma worden, maarja dat zit er even nog niet in, maar wordt ik eenmaal oma ga het hek van de dam, mijn schoondochters zeggen nu al ma dan wil ik dit en dat, zo leuk want ze vinden het ook echt leuk, ze doen niet net alsof, brr ik kan niet wachtenLOL
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 22:27
Je kunt natuurlijk stiekum vast beginnen en er allerlei goede wensen in mee haken. Wie weet hoe snel ze met hun eisenpakket komen.

wat rozengeur.
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 22:31
ik heb stiekem al een paar dingetjes gemaakt, die heb ik veilig opgeborgen in een koffertje met lavendel zakjes er in, maar dat weten ze niet hoor, ik kon het niet laten en gelukkig worden er om ons heen nog baby's geboren dus ik heb nog een beetje geluk
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.609 seconden.
Lang Yarns