Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

babyborn naai patronen

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lilien123 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 17 December 2013
Locatie: gelderland
Status: Offline
Points: 11
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lilien123 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: babyborn naai patronen
    Posted: 16 September 2019 om 20:17
Goede dag,

ik ben opzoek naar verschillende naai patronen 
voor babyborn pop

ik naai graag via de naaimachine, en help mama's die in de schulden traject zitten en toch willen ze voor hun kindje kadootje doen rond feestdagen, dan is van oude kledij van het kind zelf poppen kledij maken de mooiste kadoo

- badjasjes
- luiers
- overhemdje
- broeken  verschillende
- ondergoed
- haar bandjes
ect.

wie kan me helpen
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2019 om 22:15
Heel mooi initiatief om kinderen te helpen.

Als je op google zoekt naar naaipatronen babyborn pop, kom je gratis patronen tegen op Hobbydoos. Als je een beetje handig bent met patronen, kan je bijvoorbeeld een overhemdje vermaken tot badjasje.

Succes!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2019 om 07:55
Andrea Kreativ, nu Marie's Poppenmode, had en heeft naast haak- en breipatronen ook naaipatronen voor poppen. Misschien zijn oude nummers te vinden op Marktplaats. Burda had vroeger naaipatronen voor poppenkleren. Zeeman heeft bepaalde kleertjes in een maatje prematuur, maar die zijn moeilijk te vinden en wat te groot. Maar je zou zo'n kleertje kunnen kopen, natekenen en weer terugbrengen. Action heeft poppenkleertjes in maatje babyborn.

Ik heb het Knippie poppenkleertjesboek met de patroonbladen. Als je in de buurt van Apeldoorn woont, kun je dat komen halen. Baby Born, Barbie en lappenpoppen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lilien123 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 17 December 2013
Locatie: gelderland
Status: Offline
Points: 11
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lilien123 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2019 om 12:30
Zou u het ook kunnen mailen?? Stuur me dan een pb
Ik kom zelf uit arnhem.

En ik weet dat winkels kledij hebben, maar ik heb ook iet breed, dus moet het doen van minima uitkering, dus ik ga niet extreem geld uitgeven voor andere
Ik help alleen met de gebruikte kledij tot poppe kledij, zo probeer ik tot functioneel spul te krijgen

Dan is het voor mijn alleen indien nodig garen halen.

En wat is mooier om kind te zien die al poos geen kadoo kan krijgen dat ze dan haar babaypop aan kan kleden van de ouder kledij van het kind of over.

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2019 om 15:19
Hebben al die kinderen dan een babyborn? Want een gewone pop heeft hele andere afmetingen in alles.
Ik heb wel eens gelezen dat als ge gewone kinderpatronen verkleind (60% dacht ik) afdrukt dat ge dan in de buurt van een babyborn patroon komt.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2019 om 19:14
Er zijn ook nep baby borns, net zo lief, maar minder duur. En ze zijn tweedehands te koop.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.343 seconden.
Lang Yarns