BABYJURKJE OF OVERGOOIER |
Reageer ![]() |
Autheur | |
brei geertje ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 23 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 18 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 06 Augustus 2012 om 11:36 |
GOEDEMORGEN ALLEMAAL
IS ER MISSCHIEN IEMAND DIE VOOR MIJ EEN PATROONTJE HEEFT VAN EEN BABY JURKJE OF OVERGOOIER
NIET TE MOEILIJK GRAAG
ZOU ER BLIJ MEE ZIJN
GROETJES BREIGEERTJE
|
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
euh breien of haken??
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
Petronette ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juni 2012 Status: Offline Points: 356 |
Kijk eens op de garnstudio: http://www.garnstudio.com/lang/nl/kategori_oversikt.php
|
|
![]() |
|
winter61beer ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
Hallo brei-geertje,ik heb er een beetje moeite mee,dat jij alleen hier op het forum kom als je iets nodig heb,je bent nu bijna 2 jaar lid bij ons forum,je komt haast geen gewoon wat mailen of zet geen foto's van wat jij maak heb op het forum.helaas kan ik je niet helpen,
|
|
![]() |
|
![]() |
|
doortje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Dat is een goede gedachte, wij actieve forumleden worden alleen nog actief voor andere actieve forumleden.
Het excuus van "Ik weet mijn weg niet op forums" of "...op computers" gaat niet op, want er zijn hier reuze behulpzame lieden. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
doortje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
juist zo bedoel ik het
![]() |
|
![]() |
|
katelijne ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 04 April 2010 Status: Offline Points: 555 |
Of naaien ? |
|
Katelijne
kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Aan de naam te zien breien. Als ze vaker op het forum kwam zouden we haar kennen en beter begrijpen wat ze zoekt.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
oja die link had ik nog niet gelegd breien en breigeertje hahaahaa
TOMATENBLOND hihihi
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |