Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Babykamer

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Anniquea View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 06 November 2019
Locatie: Aalten
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Anniquea Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Babykamer
    Posted: 06 November 2019 om 09:31
Hoi allemaal,

ik ben een beginnend haker. Heb net een grote granny square deken af.

 Ik zou graag voor de babykamer een set haken van verschillende delen.
zoals de babydeken, 2 luiermandjes, een kussen voor op de schommelstoel en een grote deken. Dit zou ik graag allemaal in dezelfde stijl maken.

iemand een idee welke patronen ik kan gebruiken en welk garen?
ik ben beginner, dus beschrijving vind ik nog makkelijker dan getekende patronen.

Google brengt me alleen bij Dendennis, dit vind ik een leuk pakket, maar zou liever iets zonder koppen maken (en dat is een dure oplossing)

Alvast bedankt!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2019 om 12:36
Ik denk dat ge toch losse dingen zult moeten zoeken, want kant en klare bij elkaarpassendebabykamerpatronen bestaan er volgens mij niet.

Misschien de 'links' hier op het forum efkes uitpluizen en anders op pinterest zoeken.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2019 om 16:46
Zoek een leuk grannypatroon. Voor alle rechthoekige dingen kun je dan hetzelfde patroon gebruiken.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2019 om 10:37
Ja of kijk op marktplaats, vroeger had je van durable van die kleine boekjes en daar stonden vaak bed-sets in. En omdat het ouder en
gedateerd is, is het nu al weer in de mode. Met andere kleuren kom je dan vaak een heel eind
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2019 om 11:33
Er zijn een stuk of drie bladen met haak- en breipatronen voor baby's. Die kun je in tijdschriftenwinkels inkijken of er iets voor je bij zit. Heb je de titels, dan kun je op internet zoeken naar oude nummers met de spullen die je zoekt. Op marktplaats zijn er misschien ook patroonbladen te vinden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns