Babypakje in tunische haaksteek |
Reageer | Pagina <1234> |
Autheur | |
Lilyishere
Duizendpoot Lid sinds: 06 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 295 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hartelijk dank!!
|
|
Yobsje
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik hoef hem niet hoor, maar mijn moeder had vroeger ook van dat soort patronen, ze had vroeger een jasje voor mij gebreid en voor mijn oudste heeft ze hetzelfde jasje gemaakt, dat was ook zo'n soort patroon met in ieder geval dezelfde achtergrond.
|
|
Groet,
Yobsje |
|
Lilyishere
Duizendpoot Lid sinds: 06 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 295 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ontvangen!!
Hartelijk dank!
|
|
Miep52
Duizendpoot Lid sinds: 30 April 2012 Status: Offline Points: 263 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mag ik hem ook ontvangen? Wat een leuk pakje!!
|
|
Groetjes,
Corry. Verander wat je niet accepteren kunt. En accepteer wat je niet veranderen kunt. |
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
corry het komt eraan
|
|
lydia wijsbroek
|
|
Miep52
Duizendpoot Lid sinds: 30 April 2012 Status: Offline Points: 263 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb hem binnen. Bedankt hoor!
|
|
Groetjes,
Corry. Verander wat je niet accepteren kunt. En accepteer wat je niet veranderen kunt. |
|
Kamrinspoppen
Newbie Lid sinds: 21 December 2012 Locatie: Oegstgeest Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo,
Dit babypakje lijkt mij zo leuk om te maken. Is het patroon bij u tegen betaling verkrijgbaar? Ik hoor graag en alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Kamrin te Kronnie Warmonderweg 6 2341 KV Oegstgeest Email: info@kamrinspoppen.nl
|
|
Kamrin te Kronnie
|
|
lori
Hobbyguru Lid sinds: 25 November 2012 Status: Offline Points: 1173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Karin, het is niet slim je naam en adres hier neer te zetten, iedereen kan dat zien, het is een open forum.
Zet liever je email in je profiel bij MSN. Wat het patroontje betreft kan ik je niet helpen, sorry.
|
|
Kamrinspoppen
Newbie Lid sinds: 21 December 2012 Locatie: Oegstgeest Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het babypakje in tunische haaksteek lijkt mij erg leuk om te maken.
Hoe kom ik aan dit patroon? Bedankt. Kamrin te Kronnie Oegstgeest info@kamrinspoppen.nl
|
|
Kamrin te Kronnie
|
|
Calvarie
Hobbywonder Lid sinds: 29 December 2012 Status: Offline Points: 737 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mag ik het svp hebben.
b.v.d. Calvarie
|
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
lydia wijsbroek
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Alle newby's en terug-van-weggeweeste hobbydozen welkom.
Voor degenen die net hebben leren haken en breien is onze rubriek Tips en trucs een bron van informatie, je zou elke dag een bladzij kunnen lezen en je verbazen. Voor degenen die allang handwerken is dit een goede manier om eigen tips en trucs aan anderen over te dragen. Wie patronen wil onvangen en uitwisselen kan haar/zijn e-mailadres bij messenger zetten in het profiel. Allemaal veel haak- en breiplezier gewenst! Plus alle andere hobbies. En liefst niet je huisadres gewoon op het forum zetten! |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
IngeDeV
Hobbyguru Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mag ik aub ook mee aanschuiven,ik ga er zeker dit jaar eens werk véan maken van het tunisch werken.
Dankuwel hoor IngedeV |
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
JePe
Duizendpoot Lid sinds: 30 Oktober 2012 Locatie: Appelscha Status: Offline Points: 322 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sjonge ik zou eerlijk gezegd toch niet graag zo een pakje kado krijgen als ik bevallen was.
Dus voor mij niet het patroon ... |
|
jokehobbys.blogspot.nl
Domus-Spei.blogspot.nl pinterest.com/jpderuijter/ |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien is het leuk voor een babypop.
|
|
wat rozengeur. |
|
chikay70
Duizendpoot Lid sinds: 31 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 115 |
Post Options
Thanks(0)
|
sluit mij graag aan...heb hier een pop die nog wel nieuwe kleren kan gebruiken
jose
|
|
Calvarie
Post Options
Thanks(0)
|
Heel graag zou ik het patroon ontvangen, vind het zooooo leuk.
b.v.d. Calvarie
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Wat iedereen aldoor probeert duidelijk te maken is dat je e-mailadres niet in je profiel staat en zolang dat niet gebeurt, komt het patroon niet jouw kant op.
Links boven aan de bladzij staat Member Control Panel. Klik daarop en je ziet hoe je je profiel kunt veranderen en je adres bij messenger met het vlindertje kun ztten. |
|
wat rozengeur. |
|
Calvarie
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo, mag ik aub het patroon van het babypakje tunisch haken. B.v.d
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Calvarie, lees je nu echt niet wat wij schrijven? Geen emailadres in je profiel, geen pakje. Wel een emailadres, dan is het nog afwachten, want een heleboel hobbydozen uit dit topis zijn verdwenen in de tijd dat men op jouw emailadres wachtte.
|
|
wat rozengeur. |
|
Reageer | Pagina <1234> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |