Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Babypopje

 Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 1675
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 20:03
Wat een sweety, knap hoor!Thumbs Up
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 20:58
Heel mooi gemaakt, geweldig mooi gemaakt en super met zo veel details.
Back to Top
hakertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 25 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hakertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 21:41
Ik werd overspoeld door jullie reacties...uit mijn hart zeg ik dank jullie wel.
Het geeft me zekerheid en een goed gevoel.

Ik heb wel degelijk aantekeningen gemaakt hoe ik haar heb gemaakt....maar iemand die het zou lezen zou werkelijk zich een breuk lachen want alles is gegokt kwa steken, meerderen en minderen....puur op kijken heb ik haar kunnen maken...wellicht iets voor jullie om te proberen, het lijkt net op tekenen/overtrekken op papier.

En ik denk weleens...ik wou het, dus als je echt iets wil, dan lukt het ook...uiteindelijk



nogmaals bedankt voor de leuke reacties
Back to Top
jantsje View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 16 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 32
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jantsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 22:30
Geweldig! Wou dat ik het kon.....
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 22:41
wow wow wow dit is werkelijk prachtig gemaakt . Lijkt wel kunst met een grote K . Daar moet je fier op zijn , zeker weten ClapClapClap
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
beertje1941 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 906
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beertje1941 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 08:46
prachtig gemaakt Thumbs Up ik heb zoiets vaker gezien n.l hier http://www.kathleenearly.com/children/  maar ik vind die van jou veel leuker vooral die oogjes super hoor ik hou er wel van dat mensen zelf gaan uit proberen om iets zelf te ontwerpenClapClapClap echt knap gedaanThumbs Up
Geniet van elke dag!!!
Back to Top
hakertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 25 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hakertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 09:00
Ik vind die babypoppen echt zo mooi...maar voor ik zover ben om werkelijk bewegende armen en zulke details kan maken...voel ik mij zelfs nog een beginner maar wie weet kan ik deze pop ook omtoveren in een new born popje. Ik ga er eens over peinzen.
Back to Top
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2089
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 09:12
Wauw wat mooi. Knap hoor dat je dat kunt. En dan die vingertjes en teentjes ... schattig.Clap


De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
drgini View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drgini Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 09:13
Wauw, geweldig en zelfs een naveltje,hihi
http://pinterest.com/drgini/
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7299
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 09:48
Ze is echt schitterend dat je dat helemaal zelf gedaan hebt zeg. Mijn complimenten ik doe het je echt niet na.
Groetjes Teunie
Back to Top
pleun View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 06 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 386
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pleun Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 09:53
Ongelloflijk knap hoor!
Groetjes Pleun
Back to Top
beertje1941 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 906
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beertje1941 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 10:42
Originally posted by hakertje hakertje wrote:

Ik vind die babypoppen echt zo mooi...maar voor ik zover ben om werkelijk bewegende armen en zulke details kan maken...voel ik mij zelfs nog een beginner maar wie weet kan ik deze pop ook omtoveren in een new born popje. Ik ga er eens over peinzen.
misschien heb je hier wat aan http://www.flickr.com/photos/29184580@N04/sets/72157624341290075/comments/
als je op de kleine foto's klikt zie je hoe ze een beweegbaar hoofdje maken dit heb ik nog niet zelf uit geprobeerd de armen beweegbaar maken is niet zo heel moeilijk je maakt de armen gewoon dicht en pakt dan een lange naald met het draad en steekt dit door de buitenkant van de linkerarm en dan in het lichaam dan pak je de rechter arm daar steek je ook doorheen naar de buitenkant van de arm en dan ga je weer terug naar de andere arm dan kun je de draadje aan elkaar vast knopen even terug steken naar de binnenkant van de arm en nu zijn ze beweegbaar er schijnt ook nog iets met knopen te kunnen maar dan moet ik eerst even op zoek naar mijn boek en waar die op dit moment ligt weet ik niet zo 123.
ik zal es op zoek gaan
Geniet van elke dag!!!
Back to Top
AnneliesR View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 22 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 926
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnneliesR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 11:48
Heel mooi zeg! Ik vind het knap hoor, zo uit je hoofd!
groetjes Annelies ;)
Back to Top
Creajettie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 29 September 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 804
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Creajettie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 11:52
o wat knap gedaan zeg. mooi!
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 12:14
Superknap dat je zoiets zonder patroon hebt gedaan. Complimenten hoor, ik sla steil achterover ClapClapClapClapClap
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 2937
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 12:35
Vind dr prachtig en ontzettend knap dat je dat zo uit je blote bolletje voor mekaar hebt gehaakt
Back to Top
Essy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 11 Juli 2010
Status: Offline
Points: 475
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Essy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 12:39
GEWELDIG !!!!!
Groetjes van Essy

gisteren is verleden tijd, morgen is een mysterie, vandaag is 'n geschenk
Back to Top
ampie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 12 September 2012
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 261
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ampie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 12:39
wat super leuk en knap gedaan! Clap
Back to Top
hesterkerstgek1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Augustus 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3913
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hesterkerstgek1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 20:37
heel erg knap gedaan,ik doe dit je echt niet na hoor,
ik vind het geweldig!!!!!
ik ben benieuwd naar het eindresultaat met kleertjes aan
grote complimenten.
GROETJES HESTER
Back to Top
Liana View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 07 April 2012
Status: Offline
Points: 232
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Liana Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 21:59
Heel mooi gemaakt. Ik vind de rechter ook veel leuker
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns