babysokjes |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 13 Mei 2012 om 14:53 |
hallo allemaal
Ik heb een verzoek gekregen die babysokjes te breien met 2 pennen en los boven flapje Nu heb ik dit al tig keer gedaan en ik weet precies hoe het moet ,maar ik vind het bovenvoetje zo klein worden als ik volgens het bijgeleverde patroon brei .
Het wordt dan 4x 6ribbels is 3,5 cm lang .
Ben ik nu gewoon uit de mini maatjes of hoort het toch langer ?
Ik kan het natuurlijk breien en uithalen als het niet goed is ,maar wie weet is er iemand die de juiste verhoudingen weet
Ik heb nu 4 boordjes liggen plus aangebreide flapjes maar ik twijfel nog steeds
Alvast bedankt
|
|
![]() |
|
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
heb je een foto, kan me er zo niet veel bij voorstellen...
|
|
![]() |
|
pimmetje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
Ik neem aan dat je rondom de flapjes nog weer steken op moet nemen en dan een aantal naalden breien en dan minderen. De sokjes die ik zo brei hebben ook een flapje van een centimeter of 3-4 en passen dan prima bij een baby tot een maand of 3. Ik zou het proberen met 1 sokje, onze kleindochter van 4 maanden heeft een voetlengte van 9 cm. en die heeft tot vvor kort deze sokjes aan gehad.
|
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
Als ze met 3,5 cm een baby van ongeveer 3 maanden passen laat ik het maar zo .
bedankt voor het meedenken
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |