babyvraagje |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
willie
Hobbywonder Lid sinds: 19 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 491 |
Onderwerp: babyvraagje Posted: 28 Augustus 2008 om 14:38 |
Hallo allemaal Volgend jaar oktober gaan we op vakantie naar Afrika. Ik wil een koffer vol gehaakte babykleding meenemen om daar aan een kindertehuis te geven. Ik ben al volop bezig(heerlijk)maar heb nu bijvoorbeeld al 10 paar dezelfde sokjes gehaakt.Ik heb 2 babycapes gehaakt.En het geeft niet als het op elkaar lijkt natuurlijk.Een andere kleur doet ook veel.Maar het is een beetje saai vind ik om met allemaal van het zelfde aan te komen.Ik heb heel weinig babypatronen vandaar. Mijn vraag is dus of iemand soms babypatronen heeft en deze misschien naar me wil mailen??Ik kijk ook vaak op marktplaats maar daar staan nooit veel babypatronen op. Ik heb zelf best veel andere haakpatronen dus als iemand iets zoekt....ik wil graag iets terug doen groetjes,Wilma |
|
wil
|
|
NaOmi_W
Duizendpoot Lid sinds: 16 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 230 |
Posted: 28 Augustus 2008 om 14:41 |
heb je al op garnstudio gekeken? Daar staan op de laatste pagina's ook wat dingetjes voor baby's/kinderen
|
|
Ennas
Hobbyguru Lid sinds: 15 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2489 |
Posted: 28 Augustus 2008 om 14:52 |
Op de site van Jessica Tromp staan ook babypatronen en op de hobbydoos natuurlijk ook. Ik zal even bij mijn poppenpatronen kijken, ik heb een aantal patronen voor de reborn poppen en die kunnen ook voor maat 50-56 door, dus voor de allerkleinste baby's. Op breienmetplezier staan ook (gratis) kindertruien patronen en op breikraam staan ook schoentjes, truitjes, een poncho, muts,sjaal, wantjes. Ik heb verder geen patronen voor baby's, maar er bestaan ook brei-tijdschriften voor baby's. |
|
Ennas
Hobbyguru Lid sinds: 15 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2489 |
Posted: 28 Augustus 2008 om 14:55 |
Ik heb toch een aantal baby-patronen gevonden, heb ze gemaild. |
|
pralientje
Hobbyguru Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Posted: 28 Augustus 2008 om 15:43 |
Ik zal eens boven kijken in mijn dozen
|
|
Koningsdochter
Hobbyguru Lid sinds: 25 Juni 2008 Status: Offline Points: 5322 |
Posted: 28 Augustus 2008 om 15:47 |
HEB OOK GEEN BABYPATRONEN. HAAL ALTIJD MIJN PATRONEN VAN GARNSTUDIO AF. MAAR DIE TIP HAD JE AL GEKREGEN. WAT EEN MOOI IDEE OM AAN DE SLAG TE GAAN VOOR DE AFRIKAANTJES.
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
BreienHaken
Hobbyguru Lid sinds: 28 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2485 |
Posted: 28 Augustus 2008 om 15:49 |
http://www.crochetpatterncentral.com/directory/baby_selectio n.php
|
|
Ennas
Posted: 28 Augustus 2008 om 16:35 |
pralientje
Hobbyguru Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Posted: 29 Augustus 2008 om 09:34 |
Welke patroontjes zoek je juist ik heb wel een paar boekjes
|
|
Petra T.
Hobbywonder Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 736 |
Posted: 29 Augustus 2008 om 10:10 |
Op anniesattic.com/free_pattern_day/index.html staat alleen vandaag een haakpatroon van een babyjurkje.
|
|
Geduld kun je oefenen.
www.petriek.blogspot.com |
|
esthertje
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Posted: 29 Augustus 2008 om 10:25 |
wat een leuk idee van je om dat dan mee te nemen. ikheb zelf helaas geen babypatronen maar ik kom ook uit op de zelfde sites die hierboven allemaal al genoemd staan. ik denk dat de kinderen daar er heel blij mee zullen zijn. gr esther |
|
willie
Hobbywonder Lid sinds: 19 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 491 |
Posted: 03 September 2008 om 11:04 |
Allemaal hartelijk bedankt voor de tips!!!! Pralientje alvast heel hartelijk bedankt voor de patronen!! Vorig jaar zijn we naar Zuid-Afrika geweest en toen hadden we pennen,schriftjes en cadeautjes meegenomen om aan de kinderen te geven. We hadden er (heel naief van ons)niet aan gedacht dat het in Afrika ook erg koud kan zijn.Als we in de bergen waren en de kinderen iets gaven dan voelden we koude knuistjes.Toen dacht ik al als we ooit nog eens de kans krijgen om naar Afrika te gaan dan neem ik een koffer vol warme kleding voor ze mee. We hopen volgend jaar naar Namibie te gaan en vandaar dat ik zocht naar haakpatronen!Ik heb een jaar de tijd dus dat moet gaan lukken Dus nogmaals:hobbydoosleden bedankt voor het meedenken. gr Wilma |
|
wil
|
|
MaaikeA
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
Posted: 04 September 2008 om 11:40 |
.Wat zoek je precies, moet het echt van katoen zijn. Ik heb nog twee boekjes liggen van Neveda uit de jaran 70, daar wil ik wel iets uit kopieeren. Ook nog een boekje van de Beijenkorf, heel oud, uit de jaren 30. Maar het probleem is dat het allemaal wol is. "roep maar". Ik krijg altijd zulke fijne reacties op vragen, kan zo iets terug doen. Misschien moet je geduld hebben tot na het weekend. Maaike(A) |
|
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
|
Carola
Hobbyguru Lid sinds: 28 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1090 |
Posted: 05 September 2008 om 00:22 |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23669 |
Posted: 06 September 2008 om 10:01 |
Zoek je alleen haken of wil je je ook aan breien wagen? Ik zal in mijn babyboekjes zoeken, ik heb er feitelijk teveel, ook ouderwetse, daar kan ik wel wat van missen. Laat maar in een PM horen of je er een paar wilt hebben.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Lizzi
Hobbywonder Lid sinds: 17 Oktober 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 844 |
Posted: 06 September 2008 om 10:48 |
Wat een prachtig idee!!!
|
|
groetjes, Marlies
|
|
Meia
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4244 |
Posted: 07 September 2008 om 16:19 |
Wat een goed idee van je, mijn zus heeft dat gedaan voor kinderen in zuid-amerika, peru hing zenaar toe geloof ik. Mijn moeder heeft heel veel sokken gebreid want dat is wat ze vaak helemaal niet hebben en koude voeten betekent koud lijf. Je kunt heel gemakkelijk leuke truien breien en dat alles op elkaar lijkt is niet erg, ontstaat er ook geen jaloezie. Kindersokjes kun je makkelijk in 1 dag breien denk ik en voor maten kun je bij de links hier terecht. ALs die er niet meer staat dan pb je me maar even, ik heb ze wel voor je. Succes en in een jaar kun je veel doen, helemaal met de herst en winter voor de deur |
|
All you need is love.
|
|
willie
Posted: 07 September 2008 om 16:31 |
Ha Meia Bedankt voor je bericht.Maarrrrrr ik kan niet breien Ik kan alleen haken.... gr Wilma |
|
wil
|
|
pralientje
Posted: 08 September 2008 om 11:51 |
Hoi Wilma Breien kan jij ook leren zie maar naar Tammie,die kon dat ook niet en nu wel |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23669 |
Posted: 08 September 2008 om 13:38 |
Gisteren onverwacht bezoek, dus te laat om hem nog voor de lichting te posten, maar als ik zo dadelijk offline ga, gaat ie op de bus naast de Plus, en ga ik lekkere buitenlandse worstjes kopen uit de aanbieding. Jammie.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |