Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Bandjesgaren.

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Bandjesgaren.
    Posted: 24 Januari 2011 om 15:19
Ik zie dat Renske een leuke aanbieding heeft met bandjesgaren.Leuke kleuren.Maar wat kan je er mee doen? Ik ken dit product niet.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2011 om 12:10
Ik geloof dat er vooral zomerse truien mee gemaakt worden. Soms zie je in een beschrijving staan dat er bandjesgaren gebruikt moet worden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2011 om 21:26
Ik heb er eens een sjaal van gebreid,
niet echt een dikke das, meer iets voor de sier.
Je moet dan niet het hele bandje, maar het bovenste stukje van het bandje zelf als steek promoveren. Je krijgt dan een beetje een watervalidee.
Ik heb het patroon nog wel, maar nu komt een voor jou bekend verhaal:
ik kan niet scannen of weet ik veel hoe dat heet, dus mocht je interesse hebben, dan graag jouw adres op mijn pm. Niet lachen hoor!! Groetjes Wil van de jongenstrui
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2011 om 13:31
Ik had 2 dagen computerproblemen,ben niet blond maar ook niet snugger.De stekker zat er niet goed meer in.Maar dank je voor het aanbod,ik heb nog heel veel patronen om leuke dingen te maken.Dus het bandjesgaren blijft maar waar het is.
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer catharina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2011 om 22:15

Ik heb al verschillende vesten/truien(tjes) gebreid met bandejesgarens en het effect is heel mooi.

Ligt er natuurlijk aan welk bandje je gaat gebruiken.

Groetjes Catharina

Back to Top
rozemie View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rozemie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2011 om 21:49

Originally posted by Frea H. Frea H. wrote:

Ik zie dat Renske een leuke aanbieding heeft met bandjesgaren.Leuke kleuren.Maar wat kan je er mee doen? Ik ken dit product niet.

je kan er een sjaal mee maken. Ik heb er uitleg over in het frans maar ik versta het zelf niet zo goed. Daarom had ik hiernaar gevraagd via dit forum. Als je wil kan ik je de uitleg doorsturen. Je vindt deze ook op internet in het frans als je zoekt op de soort wol: pingouin pingo résille.

rozemie
Back to Top
rozemie View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rozemie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2011 om 21:51

Originally posted by pippie pippie wrote:

Ik heb er eens een sjaal van gebreid,
niet echt een dikke das, meer iets voor de sier.
Je moet dan niet het hele bandje, maar het bovenste stukje van het bandje zelf als steek promoveren. Je krijgt dan een beetje een watervalidee.
Ik heb het patroon nog wel, maar nu komt een voor jou bekend verhaal:
ik kan niet scannen of weet ik veel hoe dat heet, dus mocht je interesse hebben, dan graag jouw adres op mijn pm. Niet lachen hoor!! Groetjes Wil van de jongenstrui

kan je me dit patroon doormailen aub. ik heb dit in het frans, maar versta het niet zo goed. Te weinig uitleg! mijn email is: akkieackermans@telenet.be

Alvast bedankt!

rozemie
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2011 om 16:53
Als je bij google het volgende intikt: Katia sjaal
kom je het gratis patroon tegen. Ik heb zelf het patroon niet meer, want heb hem drie keer gemaakt, en weet het nu wel.
Succes.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns