Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

bang afwachten

 Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 12 Juli 2009
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dollydotteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: bang afwachten
    Posted: 29 Juni 2011 om 23:19

vanmiddag na de diplomauitreiking van men kleuter kreeg ik een angstig telefoontje van men moeder. hare vriend waar ze nu al een aantal jaar mee samen is , is vanmorgen vroeg in coma geraakt. rond 5u s'nachts hebben ze hem komen halen met de ambulance , hij is zelf nog de trap afgegaan en op de spoed zelf is hij ineengezakt waarbij ze een half uur geprobeert hebben om hem te reanimeren . nu ligt hij dus op intensieve maar er is enorm veel onzekerheid. hij hangt al heel lang thuis aan de zuurstof wegens longproblemen en ook zijn suikerziekte deed of doet hem geen goed . ze geven weinig hoop en dat hebben ze ook eerlijk gezegt omdat zijn longen zo slecht zijn. vanmiddag hebben ze de slaapmedicatie gestop en hij zou dus eigenlijk kunnen wakker worden maar hij reageert nergens op . in die kamer word ik zelf ook weer een klein kindje...hij ligt daar en ik zeg niets . weet hij dat ik er ook ben? beseft hij ook maar een klein beetje? nu deze nacht heb ik men moeder maar bij mij in huis genomen na haar al een hele dag bij te staan , morgen komt ook zijn zoon dus dat zal ook weer moeilijk zijn maar s'morgens moet ik dan weer eerst mijn hubby 'tje bijstaan na weer eens de zoveelste prik in zijn rug en met gevolg een hele dag platliggen. hoe moet ik dit nu doen ? mijn hubby bijstaan maar ook men moeder ....Ik hoop dat ik ergens de kracht vind om niet mezelf te overtreffen

dit moest me even van men hart

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juni 2011 om 23:34

Goh Tamara,

 jij mag het toch hebben zenne, wat jij al allemaal hebt meegemaakt de laatste tijd, je moeder zal het toch wel verstaan dat je eerst je mannetje bijstaat, en je hebt zelf ook al zoveel gezondheidsproblemen

ik voel echt met je mee,  ik zal een kaarsje branden

groetjes rita

Back to Top
R.M. View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Mei 2011
Status: Offline
Points: 176
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer R.M. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juni 2011 om 23:34
Kracht, is iets wat van binnenuit komt.
Het is van het onbevreesde hart.
Het is vrij van twijfel en vol van liefde.

Kracht, is ook moed.
Het is een stralende en levende energie.
Het zet je tot daden aan.

Kracht, is een boodschap van hoop.
Het licht aan het einde van de tunnel.
Het is de wil en het vertrouwen wat je in stand houd.



Heel erg veel sterkte de komende tijd! Ik zal je helpen
hopen dat het allemaal goed gaat komen! Volg gewoon je
gevoel dan kun je nooit iets verkeerd doen!

Heel veel liefs en beterschap voor beide mannen!
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juni 2011 om 23:44

ik kan niet meer doen dan beterschap wensen voor heel de situatie waarin je nu verzeild bent geraakt

sterkte met alles

In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juni 2011 om 23:52
Heel veel sterkte Tamara. Ik denk dat je vooral moet doen wat je hart je ingeeft. Maar moeilijk zal het zeker blijven. 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
sjaak View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 30 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 587
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sjaak Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2011 om 00:32
IK denk aan je,sterkte met alles.
[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album19/x_8941aa5.gif">
Back to Top
beertje1941 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 906
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beertje1941 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2011 om 07:00
HEEL VEEL STERKTE IK ZAL AAN JE DENKEN!!!
Geniet van elke dag!!!
Back to Top
monique1974 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 22 Maart 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 821
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer monique1974 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2011 om 07:23
heel heel veel sterkte .  ik zal ook aan je denken
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2011 om 07:56
Ik wens je heel veel sterkte

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2011 om 08:00

jeetje zeg, blijf wel aan je zelf denken want anders lig jij straks ook nog plat.

heel veel sterkte voor jou je moeder en je man met de prik en natuurlijk de gehele familie.

Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 September 2010
Status: Offline
Points: 1746
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2011 om 08:23
heel veel sterkte, dat is allemaal niet mis meid....
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2011 om 08:39
Heel veel sterkte!
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 December 2005
Locatie: nog net veluwe
Status: Offline
Points: 4201
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2011 om 08:45
heel veel sterkte en kracht!!

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~



Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2011 om 09:04
Sterkte, meer kan ik je niet wensen.
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2011 om 09:21
inderdaad meer als sterkte kan ik je niet wensen en een virtuele
lydia wijsbroek
Back to Top
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 12 Juli 2009
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dollydotteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2011 om 09:41

ben net terug thuis met men hubby , dat is allemaal goed gegaan , nu moet hij dus rusten , wel  slecht nieuws . men moeder stond al huilend al op men antwoordapparaat , het is bevestigd dat hij hersendood is ...

nu kan ik niet anders dan ernaartoe gaan , zij is niet in staat om helder na te denken en is ook niet al te slim om alles te kunnen regelen .

ik ga zo vertrekken naar haar maar moest dit eerst kwijt

dikke knuffels van mij

Back to Top
ilyani View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Juli 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilyani Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2011 om 10:00
Heel veel sterkte!
groetjes miranda
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2011 om 10:07
Sterkte Tamara!

ik zal een kaarsje voor je branden!
Back to Top
vlijtig liesje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 November 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 861
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vlijtig liesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2011 om 10:08
Heel veel sterkte en kracht Meer kan ik niet zeggen
Maar achter elke donkere wolk zit toch nog wel een heel
klein zonnestraaltje


groetjes vlijtig liesje
vlijtig liesje 4961
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2011 om 10:23
Heel veel sterkte en beterschap voor je man
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns