Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

barbie patronen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
KiJa0910 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer KiJa0910 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: barbie patronen
    Posted: 19 November 2013 om 14:33
Hoi allemaal gezellige hobbyisten! Ik ben hier nieuw en haak graag. Ben nog wel een beginnende haakster maar helemaal bevangen door het virus . Ik zoek nu wel al een tijdje leuke overdadige jurkpatronen voor de barbie en een lief jurkje voor een meisjes knuffelmuis. Gaarne jullie hulp.
Vele groetjes van KiJa
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2013 om 17:35
http://www.stickatillbarbie.se/ allemaal gebreide patronen. Per kleding stuk staat erbij of het ook in het Nederlands is.
Back to Top
elizabethh View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elizabethh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2013 om 19:59
KiJa vroeg om haakpatronen; misschien zit er hier http://craftatticresources.blogspot.nl/2010/05/my-fashion-doll-and-barbie-projects.html iets voor je bij....?
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2013 om 21:02
Simone bedankt voor de tip! Thumbs Up Wat zijn er veel patronen te vinden! 
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2013 om 14:57
Originally posted by elizabethh elizabethh wrote:

KiJa vroeg om haakpatronen; misschien zit er hier http://craftatticresources.blogspot.nl/2010/05/my-fashion-doll-and-barbie-projects.html iets voor je bij....?
Gut mijn hersenen gingen met me aan de loop... Zag 2 zinnen door elkaar heen en zag breien en haken hihi :) Ga me nog geen zorgen maken :P
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2013 om 17:09
Ik heb een heel dossier Barbie, haken en breien, maar zonder e-mailadres kan ik niets beginnen. Hoe groot is die meisjesknuffelmuis? Als je dat er bij zet, weten wij hobbydozen of we daar patronen voor hebben.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
KiJa0910 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer KiJa0910 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2013 om 19:17
Dank jullie al voor de geweldige patronen. Houd me voor meerdere aanbevolen. priscilla1973@hotmail.com
Da garoeten
Back to Top
KiJa0910 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer KiJa0910 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2013 om 19:26
Magtelt de knuffelmuis is +/- 30cm... hartelijk dank
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2013 om 10:19
Oei, daar heb ik niets voor, als ze op een pop lijkt zou je in de Andrea Kreativ voor poppen kunnen kijken, er zou er één in de winkel moeten liggen en er komt al gauw een andere.

De Barbiekleren zijn onderweg.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns