Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenbarbiestrandtas van krullint

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2007 om 21:30

Hoi "gekke" Leentje,

je gaat toch niet iets haken, uithalen en weer iets anders van maken (hihihihihihi).

Heb inmiddels al een aantal kleurtjes lint kunnen bemachtigen bij een feestartikelenzaak in Delft. Vandaag heeft iemand in "mijn dorp" beloofd een aantal rollen te kopen als ze weer op pad moet voor haar winkel. LEUK!!!

groet, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2007 om 22:23
Ik had ooit een  shagtasje gehaakt met die turqouise uit de roonde tas, en later een grote gestreepte tas voor ene vriendin gehaakt met onder andere diezelfde kleur, die ik helemaal NERGENS meer kan / kon krijgen. En ik kwam precies voor twee strepen tekort. Toen heb ik dat hele tasje uitgehaald om de grote af te kunnen maken, en met dat restje heeft Jip toen geknitwit. Stond echt gaaf, en het is te weinig om nog echt iets van de haken. Vandaar.

Maar speciaal voor doe bloemetjes is het helemaal gene gek idee om eerst een lange ketting te haken en die weer uit te halen, want het geeft echt best een leuk effect. Voor wat losse bloemetjes ofzo.
A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns