bedje van een boterkuipje....gekregen... |
Reageer ![]() |
Autheur | |
hobbymuts ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 08 Mei 2007 Status: Offline Points: 242 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 28 Januari 2011 om 16:41 |
Hallo allemaal, wie kan mij helpen aan een haak patroon voor het maken van een bedje met een boter/margerinekuipje. Mijn oma had er vroeger 1 voor mij gemaakt en nu wil ik er 1 maken. Hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel!! Wie kan mij daaraan helpen??!!
Groetjes Hobbydoos. |
|
![]() |
|
Naemi ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Even de zoekfunctie gebruikt: http://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=15417&KW=b oterkuipje 1 van de dames uit dat topic kan je vast verder helpen. |
|
![]() |
|
hobbymuts ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 08 Mei 2007 Status: Offline Points: 242 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
JAAAAA...dat is het..... Sorry,ik kon het niet vinden,zeker mer de neus gekeken....
Dank je wel!!!
groetjes hobbymuts |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |