Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

been gebroken *update pag 3*

 Reageer Reageer Pagina  123 4>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: been gebroken *update pag 3*
    Posted: 17 December 2010 om 21:39

Ha lieve mensen,

komende tijd zal ik minder op het forum zijn. Ik ben vanochtend heel hard onderuit gegaan met de fiets en in het ziekenhuis bleek dat ik mijn been op 2 plaatsen heb gebroken. ik heb nu een noodgips en op 30november gaan ze me opereren om de botten recht te zetten en een plaat in te brengen. Het is een lelijke breuk en de kans is groot dat ik er heel lang al dan niet altijd last zal houden .

hopelijk tot snel!!

Back to Top
creabrientje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 460
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creabrientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2010 om 21:46

Simone, wat een pech. Heel veel sterkte met het genezingsproces.

groeten, Abrina

Back to Top
xAnnemiekx View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 November 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 684
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer xAnnemiekx Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2010 om 22:23
Oei wat een pech zeg!!! Heel veel succes alvast voor de operatie!
Back to Top
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2089
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2010 om 22:28
Oh jee, dat is wel heel erg vervelend. Stomme gladheid ook 
Heel veel beterschap.


De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2010 om 22:41
Jeetje, op twee plaatsen maar liefst. Sterkte en beterschap.
Die sneeuw ook. Mijn man ging gisteravond ook hard onderuit, viel op zijn verlamde arm, en vanmorgen heb ik hem naar de huisarts gestuurd. Gelukkig niets gebroken, maar wel zwaar gekneusd.

Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Augustus 2010
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1204
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2010 om 23:15
Jeetje zeg,wat een ellende!!! Hoop dat je snel weer capabel bent om het forum te bezoeken! Beterschap!!!
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2010 om 23:32
oh wat een pech! Heel veel sterkte!
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4896
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2010 om 23:44
wat harte beterschap en heel veel sterkte
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
Lizzi View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 Oktober 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 844
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lizzi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2010 om 08:33
Wat erg!! Veel beterschap en succes voor de operatie! 
groetjes, Marlies
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2010 om 08:57
jeetje wat erg zeg,
maar ik hoop dat het december moet zijn!
heel veel sterkte met het been.
Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Augustus 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2010 om 09:16
Heel veel beterschap en sterkte met de operatie.
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte



Saskia
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2010 om 09:20
Klotetroep buiten .........................wat erg hier zit je toch niet op te wachten zeg ik wens je heel hheel veel sterkte
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 December 2005
Locatie: nog net veluwe
Status: Offline
Points: 4201
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2010 om 09:20
jeetje 2 plaatsen. beterschap !

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~



Back to Top
mineke.j View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mineke.j Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2010 om 09:36
Das vette pech zeg!! IK hoop dat het mee gaat vallen en je snel hersteld.
http://minekeswerkjes.blogspot.com/
Back to Top
Marlan View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 20 November 2010
Status: Offline
Points: 391
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marlan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2010 om 09:40
Wens je heel veel beterschap en sterkt met het lange zitten
Hoop dat je niet veel pijn heb
groetjes Marlan
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2010 om 09:57
Echt naar en dan net met Kerst. Heb je een rolstoel en/of krukken? Het is het beste om zo hoog mogelijk te zitten met je been, hoger dan je heup als dat kan. En dat is zo'n nare houding dat je niet lekker kan lezen of handwerken. Heel veel sterkte.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: Belgiƫ
Status: Offline
Points: 4051
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2010 om 10:15
Ach en net nu met de feestdagen voor de boeg. Probeer er toch van te genieten en ik wens je een spoedig herstel. 
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7299
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2010 om 10:52
Wat een naar berichtje Ik hoop dat je na de operatie heel snel en voorspoedig opknapt.
Groetjes Teunie
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2010 om 11:07

O meis wat een pech!

Het is mijn grootste angst met dit weer en dan niet meer voor je gezin kunnen zorgen en alleen maar zitten, jeetje wat balen meid

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
amandel View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 25 September 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5940
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amandel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2010 om 12:15

Wat een naar berichtje, ik hoop dat je geen pijn hebt nu, en dat zo net voor de feestdagen, maar het is ook levensgevaarlijk op dit moment, een ongeluk zit in een klein hoekje.  Ikzelf ben als de dood om onderuit te gaan, maar ik denk iedereen wel.  Het mag van heet water gaan regenen.

Ik wens je veel sterkte met je komende operatie.  lieve groetjes irene

Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 4>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns