Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenbeenwarmers

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: beenwarmers
    Posted: 25 September 2009 om 13:04

Hallo Meia,

heb jij toevallig nog het patroontje en ongeveer de maat van die schattige beenwarmers die je een poos geleden hebt gebreid?? Zoek dit voor mijn kleindochter van bijna 7 (maat 116??). Wil niet gaan meten bij haar, moet een beetje stiekum. Garen heb ik al: knalroze, geschikt voor naalden 3,5

groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
inge.v View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 25 September 2009 om 13:08
Kijk anders eens bij garnstudio.
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 25 September 2009 om 14:28
Komt net als bij kousen niet zo precies jo ; nog minder precies zelfs, want je hoeft de voeten niet te meten.

Op naald 2,5 zet je ongeveer 60 steken op, op naald nummer 4 ongeveer 40 (eventueel maak je een proeflapje en meet je voor je eigen onderarm,dat komt vaak aardig in de buurt). En dan gewoon ronbreien in boordsteek, ook ongeveer je onderarm lang (maar er mag wat ruimte in zitten).

Ik heb trouwens de ideale oplossing voor dit probleem : ik heb plastic etalagebenen gekocht. Gewoon alleen maar benen, zoals je ze op de kousenafdeling in een warenhuis ziet. Dar heb ik met streepjes op aangegeven waar ik voor wie met de teen moet beginnen, en er passen sokken van maat 35 tot 40 op. Voor mezelf met die dikke poten is het dus schipperen, maar voor mijn kinderen (9 en 13) is het : past het been het, dan past het kind het. Aanradertje !

Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 29 September 2009 om 15:43
www.tantehilde.be  staat een leuk patroon voor beenwarmers.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.594 seconden.
Lang Yarns