|
Reageer ![]() |
Autheur | |
Josl ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7221 |
![]() Posted: 25 September 2009 om 13:04 |
Hallo Meia, heb jij toevallig nog het patroontje en ongeveer de maat van die schattige beenwarmers die je een poos geleden hebt gebreid?? Zoek dit voor mijn kleindochter van bijna 7 (maat 116??). Wil niet gaan meten bij haar, moet een beetje stiekum. Garen heb ik al: knalroze, geschikt voor naalden 3,5 groetjes, Joke |
|
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
|
![]() |
|
inge.v ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2268 |
![]() |
Kijk anders eens bij garnstudio.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
L33ntje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2047 |
![]() |
Komt net als bij kousen niet zo precies jo ; nog minder precies zelfs, want je hoeft de voeten niet te meten.
Op naald 2,5 zet je ongeveer 60 steken op, op naald nummer 4 ongeveer 40 (eventueel maak je een proeflapje en meet je voor je eigen onderarm,dat komt vaak aardig in de buurt). En dan gewoon ronbreien in boordsteek, ook ongeveer je onderarm lang (maar er mag wat ruimte in zitten). Ik heb trouwens de ideale oplossing voor dit probleem : ik heb plastic etalagebenen gekocht. Gewoon alleen maar benen, zoals je ze op de kousenafdeling in een warenhuis ziet. Dar heb ik met streepjes op aangegeven waar ik voor wie met de teen moet beginnen, en er passen sokken van maat 35 tot 40 op. Voor mezelf met die dikke poten is het dus schipperen, maar voor mijn kinderen (9 en 13) is het : past het been het, dan past het kind het. Aanradertje ! |
|
![]() |
|
JoJo ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1513 |
![]() |
www.tantehilde.be staat een leuk patroon voor beenwarmers.
|
|
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |