Beer met afrkaans bloemenpatroon |
Reageer ![]() |
Autheur | |
tinnt1960 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 01 Juni 2013 Locatie: Heverlee Status: Offline Points: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 02 Juni 2013 om 05:48 |
Onlangs een gehaakte beer gezien gemaakt met afrikaanse bloemenpatroon. Wie kan mij aan dit patroon helpen. Zou je heel dankbaar zijn. Groetjes!
|
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Zowel een nijlpaard als beer:
http://blij-dat-ik-brei.blogspot.nl/2013/05/nijlpaard.html |
|
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Je weet al ( in topic over Ravelry) dat het een kooppatroon is. Daar wil ik nog even aan toevoegen dat kooppatronen niet gedeeld mogen worden. Zoek ook even het topic over deze beer op, is nog niet zo lang geleden, het moet namelijk een zeer ingewikkeld patroon zijn!!
|
|
![]() |
|
tinnt1960 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 01 Juni 2013 Locatie: Heverlee Status: Offline Points: 8 |
Bedankt Cully en Pippie voor jullie reactie. Heb laatste tijd al heel wat uitgegeven aan patroontjes en nieuw materiaal, vandaar deze vraagstelling. Zal hem op mijn verlanglijstje zetten voor later. Groetjes !
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |