Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Beer met afrkaans bloemenpatroon

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
tinnt1960 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tinnt1960 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Beer met afrkaans bloemenpatroon
    Posted: 02 Juni 2013 om 05:48
Onlangs een gehaakte beer gezien gemaakt met afrikaanse bloemenpatroon. Wie kan mij aan dit patroon helpen. Zou je heel dankbaar zijn. Groetjes!
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2013 om 10:39
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2013 om 10:40
Je weet al ( in topic over Ravelry) dat het een kooppatroon is. Daar wil ik nog even aan toevoegen dat kooppatronen niet gedeeld mogen worden. Zoek ook even het topic over deze beer op, is nog niet zo lang geleden, het moet namelijk een zeer ingewikkeld patroon zijn!!
Back to Top
tinnt1960 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tinnt1960 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2013 om 13:43
Bedankt Cully en Pippie voor jullie reactie. Heb laatste tijd al heel wat uitgegeven aan patroontjes en nieuw materiaal, vandaar deze vraagstelling. Zal hem op mijn verlanglijstje zetten voor later. Groetjes !
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns